|
[19-11-2005]Groovecollection introduces wonder [club xq) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by djdavid
was dat dan niet toevallig shane...? van shane 54? |
ik weet niet, het was in ieder geval een wat oudere vrouw |
|
|
| ZZandirt |
| 54 jaartjes oud dus:o :o |
|
|
| magrec |
Zo dan was leuk feestje, niet druk maar dat was wel een beetje ingecalculeerd aangezien iedereen altijd maar een dj wil horen die in de top 100 staat ofzo. Maar ik ben erg tevreden over wat we met zijn drieën hebben neergezet. Muzikaal helemaal goed. Chane en lambert die lekker oldschool diepe prog draaiden en jerry die voor de afwisseling zorgde met ietwat meer melodieuzere dingen.
Tim (new wave) en zijn kameraad hebben echt een supergoede vj act gegeven. Stond de hele avond een gast helemaal te spacen bij de videowall :cool: :cool: Alle mensen die er waren helemaal top :cool: iedereen had het naar zijn zin. |
|
|
| GrooveCollect. |
Visuals waren zeker leuk gedaan :cool:
Was New Wave ook aanwezig dan trouwens ?
Had het gezicht achter deze internet-warrior wel eens willen zien. :nervous: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Visuals waren zeker leuk gedaan :cool:
Was New Wave ook aanwezig dan trouwens ?
Had het gezicht achter deze internet-warrior wel eens willen zien. :nervous: |
ja die kale vj dat was new wave.:p |
|
|
| GrooveCollect. |
suf dat niemand ons ff voorstelt dan...
als ik dat had geweten had ik een techno plaatje voor 'm op gezet. :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
suf dat niemand ons ff voorstelt dan...
als ik dat had geweten had ik een techno plaatje voor 'm op gezet. :p |
Je had zoiezo techno moeten draaien. :D
Ik heb Chane en Bert wel een hand gegeven. :) Inderdaad beetje suf van d eorganisatie :D Harmen, foei :p |
|
|
| magrec |
| euh ja niet meer aangedacht:p |
|
|
| New Wave |
Vond het trouwens super! Heb me zeer goed vermaakt.
Kleine afterparty was ook wel geinig :D.
Volgend ekeer verwacht ik wel meer proghoeren van TA.com.
BEETJE JAMMER JONGENS!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vond het trouwens super! Heb me zeer goed vermaakt.
Kleine afterparty was ook wel geinig :D.
Volgend ekeer verwacht ik wel meer proghoeren van TA.com.
BEETJE JAMMER JONGENS!! |
die after was erg gezellig ja. Pas om half 8 gaan pitten ofzo :nervous: Viel me wel tegen dat je niet meer een joint kon draaien :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
die after was erg gezellig ja. Pas om half 8 gaan pitten ofzo :nervous: Viel me wel tegen dat je niet meer een joint kon draaien :p |
De middag daarna heb ik er nog even 3 in elkaar geknalt. I still got the skills :D Ik was die avond alleen zo naar de tyfus. :p |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by New Wave
Volgend ekeer verwacht ik wel meer proghoeren van TA.com.
BEETJE JAMMER JONGENS!! |
Je bedoelt van GC ? Of mis je ze hier toch wel een beetje ? |
|
|
|
|