return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Nba Live And Fifa 2006
View this Thread in Original format
YO-I
היי חבר'ה, לא יודע מה איתכם אבל כבר מאז שהייתי נער הייתה לי מסורת בכל שנה ושנה וזה לשחק בשני המשחקים האלו

עוד בקונסולות של המגהדרייב ובטח היום במחשב שהגרפיקה היא מעל הכל
ממש בקרוב עומדים לצאת שני המשחקים הללו ולמען האמת, אלו שני המשחקים היחידים שאני משחק אצלי במחשב, אם יש כאן מישהו שרוצה לשתף חוויות שלו לגבי המשחקים או להשמיע טענות לכאן או לשם וסביר שזה יהיה נגד הפיפא בגלל הפרו אבולשן וכו' אז בבקשה, אולי נוכל לעשות גם משחקי רשת בין חברי הפורום

בכל אופן, אשמח גם להתעדכן מתי המשחק ישוחרר כי אחרי שללה וליון נטוורק נסגרו זה יהיה קשה לדעת

מה שבטוח ששני המשחקים החדשים יהיו מדהימים, כבר מהדמו של הפיפא ניתן לראות כמה שהמשחק השתפר
KrazyDJs
לא התלהבתי מהדמו של פיפא...לא הצלחתי לראות דברים יותר מידי מיוחדים...

יותר התלהבתי אבל מה FM06...משניהם בעיקרון :)

TCM של אי איי ספורטס הפך ל Fifa Manager
שנראה עכשיו מעולה, רץ חלק ודוגרי הדמו פשוט עשה לי חשק למנג'ר..

וFM של sigames
ה Football Manager
שממשיך את CM אחרי הפיצול..
גם הדמו שלו הפציץ...

השנה הולכת להיות שנה טובה :p
sh33p
אני דווקא מחכה ל
Pro Evolution Soccer 5
הדמו מטורףףףף
Viber
לייב יצא כבר באוסטרליה אבל כניראה ניצתרך לחכות עוד שבוע עד שיופיעו הריפים.
DjChook
אני יודע ש פיפא06 כבר ניתן להורדה לסוני
אבל בסוני יש רק מלך כדורגל אחד
(לא.. לא נימני)
PRO5!!!
Dj Alex (ISR)
אני על פיפא מאז 1997 שאפשר היה עוד להכניס מחצי מגרש והיה גם אפשר לשחק במגרש של קט רגל, להיט.
די התאכזבתי מהיפא האחרונה אבל שוחרר איתה UEFA CHAMPIONS LEAGUE שממש ריתק אותי לשעות של משחק..
אני מחכה במיומד ל TOTAL CLUB MANAGER 2006 + FM
יש למישו תאריך שחרור של כל אלה?
YO-I
כל המשחקים אמורים להשתחרר בסוף החודש הזה ובתחילת חודש הבא, השאלה איך נדע אם הם שוחררו
Scorchio
www.nforce.nl
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני על פיפא מאז 1997 שאפשר היה עוד להכניס מחצי מגרש והיה גם אפשר לשחק במגרש של קט רגל, להיט.
די התאכזבתי מהיפא האחרונה אבל שוחרר איתה UEFA CHAMPIONS LEAGUE שממש ריתק אותי לשעות של משחק..
אני מחכה במיומד ל TOTAL CLUB MANAGER 2006 + FM
יש למישו תאריך שחרור של כל אלה?


FM
יוצא ב 4 לנובמבר
TCM שהפך גם הוא ל FM
אמור לצאת בערך באותו תאריך אני חושב..
Dj Alex (ISR)
אוי ווי..
הייתי בטוח שטוטאל קלאב מנג'ר יוצא בספטמבר-אוקטובר ביחד עם פיפא כמו תמיד.. באסה..

YO-I
חבר'ה
NBA LIVE 06
שוחרר

המשחק כבר כמה ימים נמכר באוסטרליה וכנראה עשו לו ריפ משם

נקווה שזה לא פייק

ואגב באינפורס אין עדיין עידכון על השיחרור אבל באמיול יש מקורות למשחק והמון אז מה נראה לכם? יש הרבה תמימים שמורידים את המשחק או שבאמת מדובר במשחק עצמו? 0
KrazyDJs
שום דבר על זה ב ed2k...
סתם פייק אני חושב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement