|
Zot-gedraaide Tracks (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
+1
kijk naar Retro Arena... Als ge den 1,2 en 3 hebt, dan hebt ge ze allemaal...:rolleyes: |
|
|
| diddi |
+1
Retro is wel top, maar het aanbod is en blijft beperkt tot die enkele hits. Kijk naar Retro Arena: als ge den 1, 2 en 3 hebt, dan hebt ge alles wel gehad... en wa ze extra toevoegen zijn semi-hitjes of meer recenter werk. |
|
|
| Synthesia |
| +1 en toffe avatar ^^ diddi |
|
|
| Phortastic |
| retro is goed maar ge moet verder kijken dan uw neus lang is ;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Synthesia
+1 en toffe avatar ^^ diddi |
oorsprongkelijk is hij blauw denkek :p

en Universal Nation hangt af van waar je hem hoort... in je wekelijkse club kan ik het verstaan. maar op 18 years illusion in het sportpaleis door Tiesto met 30 lasers derop... valt wel te pruimen. was een hoogtepunt (en dan kunnen mij die jumperkes die enkel voor tiesto's hitjes komen, en ze niet gekregen hebben:D , mij geen bal schelen) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Synthesia
... of tracks die helemaal geen magic hebben/hadden maar toch vaak worden gedraaid. |
Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix)
bababa, heeft het nooit gedaan bij mij |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix)
bababa, heeft het nooit gedaan bij mij |
idd, original all the way |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix)
bababa, heeft het nooit gedaan bij mij |
kvind die nog steeds vet :cool: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix)
bababa, heeft het nooit gedaan bij mij |
om één of andere vreemde reden heb ik die altijd wel leuk gevonden |
|
|
| djcresto |
dave kane - zero plus
blijft wel vet!:D |
|
|
| Bertn |
ik draai soms op studentenfuiven in leuven. Dat is echt draaien van: "kijk, het publiek staat effe stil. snel, draai underworld - born slippy en mix het met junk project control!"
en dan staat iedereen weer te springen. :o Ik ben die platen ook wel wat beu, maar ik vermoed dat veel mensen dat precies nog steeds het einde vinden:) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik draai soms op studentenfuiven in leuven. Dat is echt draaien van: "kijk, het publiek staat effe stil. snel, draai underworld - born slippy en mix het met junk project control!"
en dan staat iedereen weer te springen. :o Ik ben die platen ook wel wat beu, maar ik vermoed dat veel mensen dat precies nog steeds het einde vinden:) |
ikzelf blijf die 2 enorm bom vinden ! |
|
|
|
|