return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Zot-gedraaide Tracks (pg. 4)
View this Thread in Original format
diddi
+1

kijk naar Retro Arena... Als ge den 1,2 en 3 hebt, dan hebt ge ze allemaal...:rolleyes:
diddi
+1


Retro is wel top, maar het aanbod is en blijft beperkt tot die enkele hits. Kijk naar Retro Arena: als ge den 1, 2 en 3 hebt, dan hebt ge alles wel gehad... en wa ze extra toevoegen zijn semi-hitjes of meer recenter werk.
Synthesia
+1 en toffe avatar ^^ diddi
Phortastic
retro is goed maar ge moet verder kijken dan uw neus lang is ;)
Antony
quote:
Originally posted by Synthesia
+1 en toffe avatar ^^ diddi


oorsprongkelijk is hij blauw denkek :p


en Universal Nation hangt af van waar je hem hoort... in je wekelijkse club kan ik het verstaan. maar op 18 years illusion in het sportpaleis door Tiesto met 30 lasers derop... valt wel te pruimen. was een hoogtepunt (en dan kunnen mij die jumperkes die enkel voor tiesto's hitjes komen, en ze niet gekregen hebben:D , mij geen bal schelen)
Buoyant
quote:
Originally posted by Synthesia
... of tracks die helemaal geen magic hebben/hadden maar toch vaak worden gedraaid.


Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix)

bababa, heeft het nooit gedaan bij mij
TOR
quote:
Originally posted by Buoyant
Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix)

bababa, heeft het nooit gedaan bij mij


idd, original all the way
Phortastic
quote:
Originally posted by Buoyant
Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix)

bababa, heeft het nooit gedaan bij mij


kvind die nog steeds vet :cool:
djcresto
quote:
Originally posted by Buoyant
Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix)

bababa, heeft het nooit gedaan bij mij


om één of andere vreemde reden heb ik die altijd wel leuk gevonden
djcresto
dave kane - zero plus

blijft wel vet!:D

Bertn
ik draai soms op studentenfuiven in leuven. Dat is echt draaien van: "kijk, het publiek staat effe stil. snel, draai underworld - born slippy en mix het met junk project control!"

en dan staat iedereen weer te springen. :o Ik ben die platen ook wel wat beu, maar ik vermoed dat veel mensen dat precies nog steeds het einde vinden:)
Bunz
quote:
Originally posted by Bertn
ik draai soms op studentenfuiven in leuven. Dat is echt draaien van: "kijk, het publiek staat effe stil. snel, draai underworld - born slippy en mix het met junk project control!"

en dan staat iedereen weer te springen. :o Ik ben die platen ook wel wat beu, maar ik vermoed dat veel mensen dat precies nog steeds het einde vinden:)


ikzelf blijf die 2 enorm bom vinden !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement