return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
TA Meeting (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
Ejh, ik vind het allemaal wel best maar kenne we niet iets minder kleuterigs doen? karten ofzo.......ga je met 20 man....dik lachen en je ken der ook nog gecombineerd met voedsel doen ook.
kolkiewolkie
KIJK AAN!!

dat van dat karten vind ik nou weer een uiterst flex id! (y)

maar dan niet op zon kleuterbaantje van zon snelle jongen die denkt op een makkelijke manier een grijpstuiver te kunnen verdienen...

overigens zijn er meer van dit soort kewle dingetjes te bedenken... kheb vorige week gewaterskied... is ook zekers phat!
Miss Proximus
met ze allen aan 1 touw bungeejumpen :D
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
met ze allen aan 1 touw bungeejumpen :D

"team spirit"
Cosmic Guy
Karten lijkt me ook beter. Is niet zo duur en je kan het meerdere keren doen. (en je wordt er niet misselijk van)

Iedereeen komt uit alle hoeken van Nederland, das wel lastig met vervoer ed. Nou weet ik hier toevallig wel een leuke kartbaan in de buurt.....:stongue:
ScuL
Coronel Karting in Huizen...! super banen :D
(en centraal in het land)

ook voor arrangementen (ik heb eens een andere internet-meeting met een mannetje of 20 daar gehad was prima geregeld)
New Wave
quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Iedereeen komt uit alle hoeken van Nederland, das wel lastig met vervoer ed.


Welnee, je hebt gele treinen, in verschillende maten, je hebt bussen in verschillende maten en kleuren..je hebt een fiets en auto's..............niet zeuren.
Nou dan stel ik voor om het voor iedereen zo eerlijk mogelijk te houwe en het gewoon midden van nederland te doen :D
Driekes, hebben wij effe mazzel :D
Gekhous
beetje richting Utrecht dan, misschien nog meer in de richting van Amsterdam ;)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Karten lijkt me ook beter. Is niet zo duur en je kan het meerdere keren doen. (en je wordt er niet misselijk van)



Nee, maar €12 voor 12 min, dus tel maar uit je winst :rolleyes:
Donna
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik durf nergens in in Six Flags :(

of mag ik Donna of Riz's handje vasthouden :) Of Profeetrus z'n derde been :D


Jaaaaaa en dan gaan we wel in de uhhhh hoe heet ut,goliath! want daar wil ik r voor heen:)

AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Donna


Jaaaaaa en dan gaan we wel in de uhhhh hoe heet ut,goliath! want daar wil ik r voor heen:)



Die is dus egt SUPER! benner nu paar x ingeweest, maar die bijna vrije val blijft geweldig
TimeportE
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Die is dus egt SUPER! benner nu paar x ingeweest, maar die bijna vrije val blijft geweldig

in japan hebben ze een achtbaan die gaat echt 90 graden omlaag maar dat mag nie in europa..
en trouwens ik ben nie helemaal voor karten omdat zeg maar 15 min doet, dat reteduur is (wel vet maar toch..) als je der een meeting van maakt dan nie 15 min zeg maar.. of der naast nog iets anders of hoe zit het! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement