return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חתימה חדשה
View this Thread in Original format
eXeTik
עשיתי הכל לבד, מה אתם חושבים?
MoSH_MaN
אהבתי יותר את הישנה...
DJ-Energy
יאללה
מפציץ ביותר אחי!!!

אהבתי
:)
מי הכין?
luckystrike
אחלה חתימה :)
תחדש
Dj Moriano
אני לא זוכר את הישנה אבל זאת
ממש יפה......
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אהבתי יותר את הישנה...


ת'אמת גם אני...
סורי לבאס אותך אחי, אתה האחרון שחשבתי שישים חטימה חדשה...

לא אמרתי שזאת מכוערת כן?
פשוט או שתחזור לישנה, או שתעשה גם אביטר מתאים...
למה זה לא הולך יפה ביחד...
ואיך עשית אותה?
אתה ציירת את השד הזה או שלקחת את התמונה מאיפשהו?
:D :D :D
s0undw4v3
PZAZOT LAGABOT! :D :D :D

יפה מאוד ! תוסיף באמת אבאטר מתאים וזה יהיה סבבה - אפל ביותר :whip:

Wicked :D
Agent-Fire
אתה אומן אחי, יפה מאוד...
תתחדש!:)
eXeTik
הישנה:

הקטע שנמאס לי מחתימות שקופות, למה היו לי יותר מדי כאלה
אז החלטתי לעשות אחת בצורת ריבוע... יותר אלגנטי =]
וחוצמזה הוורוד לא מתאים להרבה לוחות, זאת מתאימה על כל דבר ששמים אותה

הנה מאיפה לקחתי את השד, כמו שרואים... לא נגעתי, לא שיניתי כלום
פשוט לקחתי וגזרתי אומתו כמו
Lamer
מצויי :)


וכן... אני עובד גם על אוואטאר מתאים
תודה על כל התגובות
:)
Agent-Fire
quote:
Originally posted by eXeTik
הישנה:

הקטע שנמאס לי מחתימות שקופות, למה היו לי יותר מדי כאלה
אז החלטתי לעשות אחת בצורת ריבוע... יותר אלגנטי =]
וחוצמזה הוורוד לא מתאים להרבה לוחות, זאת מתאימה על כל דבר ששמים אותה

הנה מאיפה לקחתי את השד, כמו שרואים... לא נגעתי, לא שיניתי כלום
פשוט לקחתי וגזרתי אומתו כמו
Lamer
מצויי :)


וכן... אני עובד גם על אבאטאר מתאים
תודה על כל התגובות
:)


יצא נורא מורכב וממש פצצה, עם מה עשיתה אותה? פוטושופ? פילטרים מבחוץ?

eXeTik
Paint Shop Pro 7.04
eXeTik
שיניתי את הצבעים של האוואטאר שיתאימו לחתימה, איך עכשיו?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement