|
חתימה חדשה
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| עשיתי הכל לבד, מה אתם חושבים? |
|
|
| MoSH_MaN |
| אהבתי יותר את הישנה... |
|
|
| DJ-Energy |
יאללה
מפציץ ביותר אחי!!!
אהבתי
:)
מי הכין? |
|
|
| luckystrike |
אחלה חתימה :)
תחדש |
|
|
| Dj Moriano |
אני לא זוכר את הישנה אבל זאת
ממש יפה...... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אהבתי יותר את הישנה... |
ת'אמת גם אני...
סורי לבאס אותך אחי, אתה האחרון שחשבתי שישים חטימה חדשה...
לא אמרתי שזאת מכוערת כן?
פשוט או שתחזור לישנה, או שתעשה גם אביטר מתאים...
למה זה לא הולך יפה ביחד...
ואיך עשית אותה?
אתה ציירת את השד הזה או שלקחת את התמונה מאיפשהו?
:D :D :D |
|
|
| s0undw4v3 |
PZAZOT LAGABOT! :D :D :D
יפה מאוד ! תוסיף באמת אבאטר מתאים וזה יהיה סבבה - אפל ביותר :whip:
Wicked :D |
|
|
| Agent-Fire |
אתה אומן אחי, יפה מאוד...
תתחדש!:) |
|
|
| eXeTik |
הישנה:

הקטע שנמאס לי מחתימות שקופות, למה היו לי יותר מדי כאלה
אז החלטתי לעשות אחת בצורת ריבוע... יותר אלגנטי =]
וחוצמזה הוורוד לא מתאים להרבה לוחות, זאת מתאימה על כל דבר ששמים אותה
הנה מאיפה לקחתי את השד, כמו שרואים... לא נגעתי, לא שיניתי כלום
פשוט לקחתי וגזרתי אומתו כמו
Lamer
מצויי :)

וכן... אני עובד גם על אוואטאר מתאים
תודה על כל התגובות
:) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הישנה:

הקטע שנמאס לי מחתימות שקופות, למה היו לי יותר מדי כאלה
אז החלטתי לעשות אחת בצורת ריבוע... יותר אלגנטי =]
וחוצמזה הוורוד לא מתאים להרבה לוחות, זאת מתאימה על כל דבר ששמים אותה
הנה מאיפה לקחתי את השד, כמו שרואים... לא נגעתי, לא שיניתי כלום
פשוט לקחתי וגזרתי אומתו כמו
Lamer
מצויי :)

וכן... אני עובד גם על אבאטאר מתאים
תודה על כל התגובות
:) |
יצא נורא מורכב וממש פצצה, עם מה עשיתה אותה? פוטושופ? פילטרים מבחוץ? |
|
|
| eXeTik |
| Paint Shop Pro 7.04 |
|
|
| eXeTik |
| שיניתי את הצבעים של האוואטאר שיתאימו לחתימה, איך עכשיו? |
|
|
|
|