return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
!!!אני שונא שזה קורה
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
בטח קרה לכם שעשיתם סט והקלטתם אותו, ויצאתם בהרגשה בת זונה שהלך פצצות והכול, ואז אתם שומעים את ההקלטה ורואים שלא הלך כמו שחשבתם...

טוב אז זה קרה לי עכשיו, עשיתי סט הקלטתי ולא יצא כמו שציפיתי!!!
:mad: :mad: :mad:
set Tracklist:
--==========--
1. kimball collins - imagination (k90 remix)
2. Deluxe - Closer to the sky (original mix)
3. marco v & benjamin - simulated (marco v.ision remix)
4. marco v - godd (original mix)
5. oliver lieb - metro (us mix)
6. DJ Nukem - Instinct (Original mix)
7. space manoeuvres - Stage Two (Pariah's Shadow Lounge Mix)
8. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Mix)
9. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
11. Impact aka Deluxe - Ontario (Original mix)
12. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
13. Dj Tiesto - Urban Train (Marc OTool Main Remix)
14. Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
15. joker jam - innocence

טוב, פעם הבאה ילך יותר טוב!!!
:D :D :D
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
בטח קרה לכם שעשיתם סט והקלטתם אותו, ויצאתם בהרגשה בת זונה שהלך פצצות והכול, ואז אתם שומעים את ההקלטה ורואים שלא הלך כמו שחשבתם...

טוב אז זה קרה לי עכשיו, עשיתי סט הקלטתי ולא יצא כמו שציפיתי!!!
:mad: :mad: :mad:
set Tracklist:
--==========--
1. kimball collins - imagination (k90 remix)
2. Deluxe - Closer to the sky (original mix)
3. marco v & benjamin - simulated (marco v.ision remix)
4. marco v - godd (original mix)
5. oliver lieb - metro (us mix)
6. DJ Nukem - Instinct (Original mix)
7. space manoeuvres - Stage Two (Pariah's Shadow Lounge Mix)
8. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Mix)
9. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
11. Impact aka Deluxe - Ontario (Original mix)
12. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
13. Dj Tiesto - Urban Train (Marc OTool Main Remix)
14. Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
15. joker jam - innocence

טוב, פעם הבאה ילך יותר טוב!!!
:D :D :D


אחי.. אל תדאג
זה עוד יבוא לך יש לך זמן
:)
DjChook
סבבה לך, ת'אמת אני לא חושב שזה מעניין.
בצחוק :)
באיזה תוכנה השתמשת ? או שעשית עם סידי / ווינל ?
s0undw4v3
אחי! סט נחמד :D
אבל פעם הבאה תעשה הקלטה קצרה ותבדוק שהכל בסדר - ואז יצא פצצות :D
ובאמת- איך עשית? סידי?
Agent-Fire
שמתה שתי טראקים של דלוקס...יפה... הוא בטח ישמח לראות את זה ;)
Dj-2TaLL
השתמשתי בסידי...
השתמשתי בשתי טראקים של דלוקס, והוא אמר ש
closer to the sky
היה מיותר...
הוא יפה לדעתי, השני אבל יותר הסגנון שלי...
:)
תורידו שווה
eXeTik
לא נורא אחי, תתרגל וכל פעם יצא לך יותר טוב :)
טראקליסט פצצה דרך אגב...
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by eXeTik
לא נורא אחי, תתרגל וכל פעם יצא לך יותר טוב :)
טראקליסט פצצה דרך אגב...


לפחות זה יצא לי טוב...
:)
אהה, וגיליתי שהתוכנה שלי גם דיי דפוקה למה זה קרה בעוד מיקסים שהקלטתי איתה...
(total recorder)
אבל זה גם בגלל שהרמקולים של המע' יותר מלאי בס כמו במועדון אז ששומעים את זה במחשב זה נורא מדויק...
:)
eran
הייי...
זה קרה גם לי
יותר מפעם אחת
האמת שכמעט תמיד.. :D
אבל לא נורא.. אני עדיין מתחיל
ואולי גם אתה
בסוף זה יוצא כמו שרוצים.... :)
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


לפחות זה יצא לי טוב...
:)
אהה, וגיליתי שהתוכנה שלי גם דיי דפוקה למה זה קרה בעוד מיקסים שהקלטתי איתה...
(total recorder)
אבל זה גם בגלל שהרמקולים של המע' יותר מלאי בס כמו במועדון אז ששומעים את זה במחשב זה נורא מדויק...
:)


אם כבר אתה משתמש בתוכנה אז נסה את
Mix Meister

כרגע סיימתי איתה סט של 80 דקות, חילקתי אותו ל21 טראקים (לקחתי איזה 3-4 דקות מכל טראק כדי שיהיה יותר מגוון)
ואני צורב ת'סט עוד מעט...
עוד מה ששמתי לב שאחרי ששומעים את זה בדיסקמן או במסיבה בווליום גבוהה זה נשמע בהרבה יותר טוב... למרות שאת הסט הזה עשיתי עם רמקולים נורמלים, ATP3.

Agent-Fire
אגב אני יוריד עכשיו את
Total Recorder
נראה מה זה התוכנה הזאת....
Dj-2TaLL
זה לא משהו התוכנה הזאת...
אני לא ממליץ לכם להוריד...
אני השתמשתי עד עכשיו ב
cool edit 2000
אבל אין לי את הקראק...
ואין לי כוח להוריד...
אז אני יחפש את זה...

זה כולו תוכנת הקלטה פשוטה...
קול אדית לעומת זאת היא תוכנת עריכה יותר טובה...
:):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement