|
!!!אני שונא שזה קורה
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
בטח קרה לכם שעשיתם סט והקלטתם אותו, ויצאתם בהרגשה בת זונה שהלך פצצות והכול, ואז אתם שומעים את ההקלטה ורואים שלא הלך כמו שחשבתם...
טוב אז זה קרה לי עכשיו, עשיתי סט הקלטתי ולא יצא כמו שציפיתי!!!
:mad: :mad: :mad:
set Tracklist:
--==========--
1. kimball collins - imagination (k90 remix)
2. Deluxe - Closer to the sky (original mix)
3. marco v & benjamin - simulated (marco v.ision remix)
4. marco v - godd (original mix)
5. oliver lieb - metro (us mix)
6. DJ Nukem - Instinct (Original mix)
7. space manoeuvres - Stage Two (Pariah's Shadow Lounge Mix)
8. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Mix)
9. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
11. Impact aka Deluxe - Ontario (Original mix)
12. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
13. Dj Tiesto - Urban Train (Marc OTool Main Remix)
14. Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
15. joker jam - innocence
טוב, פעם הבאה ילך יותר טוב!!!
:D :D :D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
בטח קרה לכם שעשיתם סט והקלטתם אותו, ויצאתם בהרגשה בת זונה שהלך פצצות והכול, ואז אתם שומעים את ההקלטה ורואים שלא הלך כמו שחשבתם...
טוב אז זה קרה לי עכשיו, עשיתי סט הקלטתי ולא יצא כמו שציפיתי!!!
:mad: :mad: :mad:
set Tracklist:
--==========--
1. kimball collins - imagination (k90 remix)
2. Deluxe - Closer to the sky (original mix)
3. marco v & benjamin - simulated (marco v.ision remix)
4. marco v - godd (original mix)
5. oliver lieb - metro (us mix)
6. DJ Nukem - Instinct (Original mix)
7. space manoeuvres - Stage Two (Pariah's Shadow Lounge Mix)
8. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Mix)
9. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
11. Impact aka Deluxe - Ontario (Original mix)
12. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
13. Dj Tiesto - Urban Train (Marc OTool Main Remix)
14. Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
15. joker jam - innocence
טוב, פעם הבאה ילך יותר טוב!!!
:D :D :D |
אחי.. אל תדאג
זה עוד יבוא לך יש לך זמן
:) |
|
|
| DjChook |
סבבה לך, ת'אמת אני לא חושב שזה מעניין.
בצחוק :)
באיזה תוכנה השתמשת ? או שעשית עם סידי / ווינל ? |
|
|
| s0undw4v3 |
אחי! סט נחמד :D
אבל פעם הבאה תעשה הקלטה קצרה ותבדוק שהכל בסדר - ואז יצא פצצות :D
ובאמת- איך עשית? סידי? |
|
|
| Agent-Fire |
| שמתה שתי טראקים של דלוקס...יפה... הוא בטח ישמח לראות את זה ;) |
|
|
| Dj-2TaLL |
השתמשתי בסידי...
השתמשתי בשתי טראקים של דלוקס, והוא אמר ש
closer to the sky
היה מיותר...
הוא יפה לדעתי, השני אבל יותר הסגנון שלי...
:)
תורידו שווה |
|
|
| eXeTik |
לא נורא אחי, תתרגל וכל פעם יצא לך יותר טוב :)
טראקליסט פצצה דרך אגב... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא נורא אחי, תתרגל וכל פעם יצא לך יותר טוב :)
טראקליסט פצצה דרך אגב... |
לפחות זה יצא לי טוב...
:)
אהה, וגיליתי שהתוכנה שלי גם דיי דפוקה למה זה קרה בעוד מיקסים שהקלטתי איתה...
(total recorder)
אבל זה גם בגלל שהרמקולים של המע' יותר מלאי בס כמו במועדון אז ששומעים את זה במחשב זה נורא מדויק...
:) |
|
|
| eran |
הייי...
זה קרה גם לי
יותר מפעם אחת
האמת שכמעט תמיד.. :D
אבל לא נורא.. אני עדיין מתחיל
ואולי גם אתה
בסוף זה יוצא כמו שרוצים.... :) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
לפחות זה יצא לי טוב...
:)
אהה, וגיליתי שהתוכנה שלי גם דיי דפוקה למה זה קרה בעוד מיקסים שהקלטתי איתה...
(total recorder)
אבל זה גם בגלל שהרמקולים של המע' יותר מלאי בס כמו במועדון אז ששומעים את זה במחשב זה נורא מדויק...
:) |
אם כבר אתה משתמש בתוכנה אז נסה את
Mix Meister
כרגע סיימתי איתה סט של 80 דקות, חילקתי אותו ל21 טראקים (לקחתי איזה 3-4 דקות מכל טראק כדי שיהיה יותר מגוון)
ואני צורב ת'סט עוד מעט...
עוד מה ששמתי לב שאחרי ששומעים את זה בדיסקמן או במסיבה בווליום גבוהה זה נשמע בהרבה יותר טוב... למרות שאת הסט הזה עשיתי עם רמקולים נורמלים, ATP3. |
|
|
| Agent-Fire |
אגב אני יוריד עכשיו את
Total Recorder
נראה מה זה התוכנה הזאת.... |
|
|
| Dj-2TaLL |
זה לא משהו התוכנה הזאת...
אני לא ממליץ לכם להוריד...
אני השתמשתי עד עכשיו ב
cool edit 2000
אבל אין לי את הקראק...
ואין לי כוח להוריד...
אז אני יחפש את זה...
זה כולו תוכנת הקלטה פשוטה...
קול אדית לעומת זאת היא תוכנת עריכה יותר טובה...
:):):) |
|
|
|
|