|
[14-10-2005] Magik Muzik Night - Paard Van Troje, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
- Mark Norman
- Mojado
- Dimitri Andreas
vvk €12,= |
|
|
| kolkiewolkie |
| Cool, misschien kom ik wel (helft van de reis is gratis, tis op een vrijdag dat ik wel kan etc. etc.). |
|
|
| Matthijs |
| Jammer dat 't niet op zaterdag is, wil Mojado en Dimitri Andreas toch wel eens live zien eigenlijk. |
|
|
| johndeM |
a.s. vrijdag 14-10 Paard van Troje (Den Haag) : Magik Muzik Night
line-up :
Mojado
Mark Norman
Dimitri Andreas
23:00 - 04:00
12 Euro aan de deuro.
a.s. zondag Happy Dayzz (Culemborg) : Black Hole afternoon
line-up:
Ton T.B.
Mark Norman
Dj Montana
15:00 - 22:00
10 Euro aan de deuro. |
|
|
| New Wave |
Komop Atsers!!
73 keer bekenen en geen enkele post! Dit is een TRANCE feest!! We zitten hier op TRANCEaddict! Reageer eens! |
|
|
| eieregooie |
Sterker nog, dit is al de trweede thread hierover :p En i kw3as er wel heen gegaan, ware het niet dat t geld even op is :|
edit: plakkie plakkie... |
|
|
| kolkiewolkie |
| Geld zat lately alleen is tijd een wat schaarser goed geworden lately... |
|
|
| jp |
| Geld en tijd zijn beide geen probleem. Vermoeidheid wel :( |
|
|
| magrec |
| volgens mij gaan er meer ta'ers vrijdag naar earth met desyn masiello. |
|
|
|
|