return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Fototävling - Vinnare
View this Thread in Original format
St_Andrew
Efter lite för lång tid är nu röstarna färdigräknade, tack vare vår hjälte glorie :p

Resultaten är som följande... En stark segrare och en väldigt jämn strid mellan tvåan och trean. Men du tog den din jävel steve :p
  1. Laszlo (1.0)
  2. Steve (1.7)
  3. Andrew (1.8)
Så ett stort grattis till Laszlo, our grand champion! :D:D:D


Följande personer vann varje kategori:

Abstrakt - Laszlo
Barn - Steve
Svartvitt - Laszlo
Djur - Yugobone ( :conf: )
Fest/Musik - Laszlo
Framtid - St_Andrew
Kärlek - Shytrance
Natur - Laszlo
Porträtt - Steve
Retro - Laszlo
Roligt - Glorie
Sommar - Shytrance

Grattis till alla ni som vann en kategori :D

Och tack för alla som deltog i denna tävling, dvs:

Aendy
Cj Intercity
Glorie
Laszlo
Pjox
Scul
Shytrance
St Andrew
Steve
Yugobone

Förhoppningsvis blir det fler tävlingar och tack igen alla ni som ställde upp, varje bidrag har uppskattas av oss i tävlingsledningen :)
reveal
Grattis till vinnarna!
Jag kommer vara med i en av de här tävlingarna så fort jag har nåt att komma med :p
Cham
congratz
CJ InterCity
grattis :D
Laszlo
yaaay!! :) Andra året i rad...:) Vad blir mitt pris i år? Jag är måttligt sugen på en A&H Xone:92...:thepirate Grattis till oss allihopa :)
Dj_Irish
Gratulerar! Det var bra bilder allihop tyckte jag :)
jofawe
Grattis! ;)
SteveTranz4ever
Grattis till Laszlo !
Grattis till alla och tack till alla för de fina bilderna...

Ska bli kul att se hur det läggs upp nästa gång :)

Blir det 20 kategorier då månne :crazy: :toothless
ScuL
grattis :)
jag var faktiskt väldigt nära att vinna i 1 eller 2 kategorier men tyvärr blev det inte så .. kanske nästa gång :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement