return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
nieuwe plaat Rank 1
View this Thread in Original format
Marco Harleman
Heb gisteren de nieuwe plaat van Rank 1 gehoord op TMF. Dit moet dan de nieuwe plaat voor Trance Energy worden???? Ik vindt dat hij behoorlijk zuigt!!!!! Ik vindt het een beetje een te gemakkelijk top 40 plaatje. Beetje zoals lasco en zulke dingen
Henkie_henk
[off-topic] Apeldoorn hooligans :P [off-topic]

Ach maak je der maar niet druk om...

ik w8 gewoon rustig de nieuwe van milk inc af..
AFTERNATIVE
Hehe , eindelijk iemand die het metme eens is , overal hoor je : zooo wat n geweldig nummer!! maar ik vinnet maar n onorgineel afgezaagd 13 in n dozijn plaat, snap ook niet waarom Armin em draait
Ruben_Dubbink
en hoe heet dit plaatje??
misschien wel handig, kan ik ook ff een oordeel geven.

GreetZ RubDub
Dj Lex
Awakenings heet ie
Marco Harleman
Dacht het anders nie hoor

Volgens mij is het Rank 1 - en dan iets met "water"

Maar kan het natuurlijk helemaal mis hebben
Dr. Kuipers
Dan zal jer wel een remix van rank 1 bedoelen.
Kon me ook al niet voorstellen dat er al een clip van Awakeninigs was.
Ik denk dat je dan deze bedoeld

Delerium - Underwater (Rank 1 Remix)

:p
Marco Harleman
juist die was het
Raymond
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Delerium - Underwater (Rank 1 Remix)

:p [/B]


Die mix ZUIGT!!! Ze hadden de Above&Beyond mix moeten gebruiken............. 100.000000 x beter!!!!
TranceFool
Wil net zeggen, de nieuwe Rank 1 komt pas in februari en denk nie dat tmf de primeur heeft :p:p

Dj Lex
Haha lol dit gaat dus helemaal niet over Rank 1 lol, a die underwater is wel lekker vooral die Rank 1 edit, niet die A & B. Die is minder
Remy D
Awakening RULED!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement