|
nieuwe plaat Rank 1
|
View this Thread in Original format
| Marco Harleman |
| Heb gisteren de nieuwe plaat van Rank 1 gehoord op TMF. Dit moet dan de nieuwe plaat voor Trance Energy worden???? Ik vindt dat hij behoorlijk zuigt!!!!! Ik vindt het een beetje een te gemakkelijk top 40 plaatje. Beetje zoals lasco en zulke dingen |
|
|
| Henkie_henk |
[off-topic] Apeldoorn hooligans :P [off-topic]
Ach maak je der maar niet druk om...
ik w8 gewoon rustig de nieuwe van milk inc af.. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Hehe , eindelijk iemand die het metme eens is , overal hoor je : zooo wat n geweldig nummer!! maar ik vinnet maar n onorgineel afgezaagd 13 in n dozijn plaat, snap ook niet waarom Armin em draait |
|
|
| Ruben_Dubbink |
en hoe heet dit plaatje??
misschien wel handig, kan ik ook ff een oordeel geven.
GreetZ RubDub |
|
|
| Dj Lex |
| Awakenings heet ie |
|
|
| Marco Harleman |
Dacht het anders nie hoor
Volgens mij is het Rank 1 - en dan iets met "water"
Maar kan het natuurlijk helemaal mis hebben |
|
|
| Dr. Kuipers |
Dan zal jer wel een remix van rank 1 bedoelen.
Kon me ook al niet voorstellen dat er al een clip van Awakeninigs was.
Ik denk dat je dan deze bedoeld
Delerium - Underwater (Rank 1 Remix)
:p |
|
|
| Marco Harleman |
| juist die was het |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Delerium - Underwater (Rank 1 Remix)
:p [/B] |
Die mix ZUIGT!!! Ze hadden de Above&Beyond mix moeten gebruiken............. 100.000000 x beter!!!! |
|
|
| TranceFool |
| Wil net zeggen, de nieuwe Rank 1 komt pas in februari en denk nie dat tmf de primeur heeft :p:p |
|
|
| Dj Lex |
| Haha lol dit gaat dus helemaal niet over Rank 1 lol, a die underwater is wel lekker vooral die Rank 1 edit, niet die A & B. Die is minder |
|
|
| Remy D |
| Awakening RULED!!! |
|
|
|
|