return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Magik 8
View this Thread in Original format
Dj Lex
Dit is alleen een roddel die ik gehoord, misschien is het ook geen roddel en wordt ie binnenkort ergens opgenomen, zou niet eens gek zijn met zijn eigen solotour ergens in Nederland. Weet iemand hier meer vanaf?
AFTERNATIVE
Lijkt me niet logisch , kdenk dat er eerst n nieuwe In search Of Sunrise komt
Marco Harleman
Op zicht natuurlijk mooi als er een Magik 8 uit zou komen. Alleen dan niet zo één als die live uit Los Angeles komt, want daar staat dan als je hem koopt gelijk al oude muziek op. Volgens mij lopen ze daar in Amerika hopeloos achter vergeleken bij hier. En de laatste magik was zeker wel goed, alleen hier stonden alleen Tiesto zijn eigen nummers en remixen op. Is opzich ook niet erg, maar ik vind hem in de mix zoveel beter...
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Marco Harleman
Op zicht natuurlijk mooi als er een Magik 8 uit zou komen. Alleen dan niet zo één als die live uit Los Angeles komt, want daar staat dan als je hem koopt gelijk al oude muziek op. Volgens mij lopen ze daar in Amerika hopeloos achter vergeleken bij hier. En de laatste magik was zeker wel goed, alleen hier stonden alleen Tiesto zijn eigen nummers en remixen op. Is opzich ook niet erg, maar ik vind hem in de mix zoveel beter...


uh, dat was geen Magik maar dat was n album ,never mind , nie boeiend
Marco Harleman
sorry je hebt gelijk. Dat was in my memories
ik was ook al in de war met die nummers
ach blond natuurlijk
Boss
magik 8 wordt vast 'n DVD... komt dan de complete 9 uurs set van dutch dimension op te staan :D
Marco Harleman
mmm das fraai. Zodra als dat uitkomt ga ik eglijk een dvd speler kopen, of anders een computer waar er een in zit. Of misschien moet ik de baas maar eens zop gek krijgen dat hij weer een nieuwe computer voor me koopt. Dan zorg ik wel dat er een DVD speler inzit
Dj Lex
quote:
Originally posted by Boss
magik 8 wordt vast 'n DVD... komt dan de complete 9 uurs set van dutch dimension op te staan :D

Wow dat zou tof zijn, jammer dat het alleen nooit zal gebeuren
DJ_Massive
[flapoor mode] uuuuuhhh ...juist ja......[flapoor mode]




trouwes eerst komt In Search Of Sunrise 3 uit, in januari of februari ofso
kolkiewolkie
zou ook wel weer es tijd worden dat er een nieuwe In Search of Sunrise uitgebracht wordt. is toch alweer een tijdje geleden dat de vorige uitkwam.

groeten
kolkiewolkie

Dr. Kuipers
Een DVD van die 9 uur in HMH lijkt me zekerz wel heel vet :p
Ze moeten eigenlijk eens wat meer DVD's van feesten uit gaan geven vind ik.
Er is er volgens mij alleen maar eentje van Sensation.
En die is heel VET! :)
magrec
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Een DVD van die 9 uur in HMH lijkt me zekerz wel heel vet :p
Ze moeten eigenlijk eens wat meer DVD's van feesten uit gaan geven vind ik.
Er is er volgens mij alleen maar eentje van Sensation.
En die is heel VET! :)


haha humor moeten ze alle nummers die ie gaat draaien eerst clearen...
dat zal dus nooit gebeuren. (denk ik)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement