|
Magik 8
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Dit is alleen een roddel die ik gehoord, misschien is het ook geen roddel en wordt ie binnenkort ergens opgenomen, zou niet eens gek zijn met zijn eigen solotour ergens in Nederland. Weet iemand hier meer vanaf? |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Lijkt me niet logisch , kdenk dat er eerst n nieuwe In search Of Sunrise komt |
|
|
| Marco Harleman |
| Op zicht natuurlijk mooi als er een Magik 8 uit zou komen. Alleen dan niet zo één als die live uit Los Angeles komt, want daar staat dan als je hem koopt gelijk al oude muziek op. Volgens mij lopen ze daar in Amerika hopeloos achter vergeleken bij hier. En de laatste magik was zeker wel goed, alleen hier stonden alleen Tiesto zijn eigen nummers en remixen op. Is opzich ook niet erg, maar ik vind hem in de mix zoveel beter... |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Marco Harleman
Op zicht natuurlijk mooi als er een Magik 8 uit zou komen. Alleen dan niet zo één als die live uit Los Angeles komt, want daar staat dan als je hem koopt gelijk al oude muziek op. Volgens mij lopen ze daar in Amerika hopeloos achter vergeleken bij hier. En de laatste magik was zeker wel goed, alleen hier stonden alleen Tiesto zijn eigen nummers en remixen op. Is opzich ook niet erg, maar ik vind hem in de mix zoveel beter... |
uh, dat was geen Magik maar dat was n album ,never mind , nie boeiend |
|
|
| Marco Harleman |
sorry je hebt gelijk. Dat was in my memories
ik was ook al in de war met die nummers
ach blond natuurlijk |
|
|
| Boss |
| magik 8 wordt vast 'n DVD... komt dan de complete 9 uurs set van dutch dimension op te staan :D |
|
|
| Marco Harleman |
| mmm das fraai. Zodra als dat uitkomt ga ik eglijk een dvd speler kopen, of anders een computer waar er een in zit. Of misschien moet ik de baas maar eens zop gek krijgen dat hij weer een nieuwe computer voor me koopt. Dan zorg ik wel dat er een DVD speler inzit |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Boss
magik 8 wordt vast 'n DVD... komt dan de complete 9 uurs set van dutch dimension op te staan :D |
Wow dat zou tof zijn, jammer dat het alleen nooit zal gebeuren |
|
|
| DJ_Massive |
[flapoor mode] uuuuuhhh ...juist ja......[flapoor mode]
trouwes eerst komt In Search Of Sunrise 3 uit, in januari of februari ofso |
|
|
| kolkiewolkie |
zou ook wel weer es tijd worden dat er een nieuwe In Search of Sunrise uitgebracht wordt. is toch alweer een tijdje geleden dat de vorige uitkwam.
groeten
kolkiewolkie |
|
|
| Dr. Kuipers |
Een DVD van die 9 uur in HMH lijkt me zekerz wel heel vet :p
Ze moeten eigenlijk eens wat meer DVD's van feesten uit gaan geven vind ik.
Er is er volgens mij alleen maar eentje van Sensation.
En die is heel VET! :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Een DVD van die 9 uur in HMH lijkt me zekerz wel heel vet :p
Ze moeten eigenlijk eens wat meer DVD's van feesten uit gaan geven vind ik.
Er is er volgens mij alleen maar eentje van Sensation.
En die is heel VET! :) |
haha humor moeten ze alle nummers die ie gaat draaien eerst clearen...
dat zal dus nooit gebeuren. (denk ik) |
|
|
|
|