return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Primeur!!!!!!!!!!!!!!! Ppk!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
New Wave
Ik heb even een mededeling, iedereen was heel positief over de productie van PPK - Reserection
daarom..............

HEEFT DE KLAVEET IN ACHTERVELD DE PRIMEUR , PPK STAAT IN JANUARIE GEBOEKT EN ZAL ALS EERSTE IN NEDERLAND EEN SHOW PRESENTEREN!!!!!!!!!!!!!

..............en hier moet je het maar mee doen..............
Marco Harleman
PPK Resurection is inderdaad een heel phat nummer. Alleen wat ik een beetje een nadeel vind is dat zodra het grote publiek hem ook leuk vind en hij dus in de top 40 komt en opieder radiostation 2 keer per uur te horen is, de luekigheid er een beetje vanaf gaat. Dat is niet alleen met deze plaat, maar met meerdere. En als je hem dan weer eens op een feest hoord denk ik altijd oh ja die ken al. Eigenlijk moeten ze zon plaat bijna niet draaien op de radio, mocht je hem dan een keer horen in op een party kan je gelijk helemaal uit je dak gaan.
Blik
woohoo, ppk komt naar nederland :rolleyes:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by New Wave


HEEFT DE KLAVEET IN ACHTERVELD DE PRIMEUR


De wat!!!!
raoel
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


De wat!!!!


DE KLAVEET !!!!!
lees dan man :D
Raymond
Ow in de kelder...... HeHe :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by raoel


DE KLAVEET !!!!!
lees dan man :D


Hé, gewoon je grote smoel houden ja :mad:


Ik ben nie uit de klei getrokken zoals de meesten van jullie :P
Dj Lex
Hey we gaan toch niet beledigen he? Ze hebben me altijd verteld dat ik uit die baarmoeder getrokken ben :D
Flippe
w0000t w0000t :)

PPK naar Nederland :)

Party Party
Dj Alpha
klaveet = boerenzolder :D

staat wel aangeschreven als beste tent in de omgeving maar das nie zo gek.. Dr is er maar 1 moewhahaa :D

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Flippe
w0000t w0000t :)

PPK naar Nederland :)

Party Party


LOL, tis maar wat je leuk vindt...
Nastra Azzurro
What The....?????????

Ppk is goed????

Wat is er gebeurt hiero sinds ik weg ben geweest,

Ressurection is de slegste nummer ooit man...

Het is een zeer slechte 'attempt' van een trance track..en die choon is geripped van een klassiek numma

Ppk is al super commercieel in engeland en word in de cheesiest clubs all weken gedraaid....

egt jammer..

sorry jongens
dat was mijn mening
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement