return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Bulaflow - אירוע פריזבי בינלאומי
View this Thread in Original format
YoraY
מה קורה אנשים..... בולה פלוו הינו אירוע צלחות מעופפות ראשון מסוגו בישראל

יתקיים בהרצליה על חוף אכדיה במתחם ענק של 20 דונם

האירוע מתפרס על 4 ימים בין התאריכים 5-8 רביעי עד שבת (השבת של ראש השנה..)


עכשיו אני יודע מה יהיו התגובות..... מההההה פריזבי מי מסתכל על זה בכלל... אני רק אומר שמי שלא בא לפחות ליום שבת מפסיד ואני לא מתכוון לשכנע אנשים ע"י זה שהולכים להיות שם השחקנים הטובים ביותר בעולם ובארץ
אני לא..... :)

יום רביעי - נוער לגלאי עד 17-16
יום חמישי - לימודים, אם זה מעניין מישהו שישאל+מסיבה +21
יום שישי - בוגרים, גילאי 18-35 ככה ירוצו במתחם 3 סוגי משחקים בא זמנית+מסיבה לא מוגדרת לזוגות, גילאי 25+
ושבת אותו דבר כמו שישי רק משחקי גמר וכאלה+מסיבת סיום על החוף במסעדת דבוש.. לא סגורים עדיין על גיל אני מקווה 21 אבל יש מצב 23


הכניסה למתחם חופשית וגם למסיבות - תהיה סלקציה במסיבות אני כבר אומר מי ששחור ונראה כמו ערס שישקול טובטוב איך להראות...
אני אישית אנסה לדבר עם המארגנים שמי שמהפורום לא יעשו לו בעיות ע"פ ת.ז או משהו...


בהקשר למוזיקה.. אני אחראי סאונד ומתקלט באירוע מה שאומר ש4 ימים אני על הרגליים

את כל המסיבה הראשונה אני יעשה (דרוש דיג'י למוזיקה שחורה אם מישהו מתנדב - בכיף.. לא - בלי כסף כל הסיפור פה הוא התנדבותי לגמרי)ד
אני אנגן האוס ואני מקווה שאני אצליח לעלות לקלאב טראנס... תלוי איך ילך..


מסיבה שלישית לא כל כך בטוח שאני אנגן יש מצב לאיזה שעה-2 תלוי איך ילך
בכל אופן אני אנגן קלאב טראנס-וטק טראנס-ואמן קצת טכנו



בכל אופן - כמה לינקים שווים...
כל התשובות שם... אם בא לכם לשאול פה זרקו...


האתר הרשמי של האירוע
http://www.frisbee.co.il/events/bul...p?PageCode=2058

ההזמנה לאירוע
http://www.frisbee.co.il/events/bul..._HEB_Invite.jpg


מתחם האירוע (קלטו תגודל!) ד
http://www.frisbee.co.il/events/bul...onsors_plan.jpg
YoraY
רק אם אפשר טיפה סדר...


לאט לאט לא צריך להציף ולהשתגע
skelz
יוראי שיהיה בהצלחה אחי!
תביא לי קצת הרצלייניות
אני לא אוכל להגיע כנראה :(

יאללה
Make Some Noooooooooiiiiseeeeee ;)
Sm0keMachine
וואו!
פריזבי!
מאוד.. לא מעניין....:)

סתם אחי העיקר שתנגן ותיתן בראש..אבל לא יותר מידי חפירות אה?
ושלח לינק לסט שלך אם יש לך מסתובב באינטרנט אני ישמע!

בכל מקרה אני בטח יחגוג את היומולדת שלי איפשהו במקום אחר (כן יש לי יומולדת ביום שישי ה30/9 תודה ששאלתם;) )
YoraY
אהה מזל טוב!!! :>
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by YoraY
אהה מזל טוב!!! :>


תודה:D
DjChook
טוב תקשיבו, יצא לי לראות חבר'ה מתאמנים גם בכיכר רבין בת"א וגם על החוף בהרצליה, וכמובן אז הורדתי סרטים באינטרנט
זה פשוט מטורף מה שאנשים מצליחים לעשות עם הצלחת מעופפת הזאתי
הם באמת מעניקים משמעות חדשה למונח הזה

עכשיו בתכלס אני וחברים שלי ניסינו ללמוד בצורה חובבנית, ופשוט נגמרה תקופת הקיץ ולא ממש השקענו בזה, ואני עכשיו פצוע והכל ולא יכול ללמוד
אבל בתכלס זה מהדברים האלה שהייתי מת לדעת לעשות ואם הייתי מכיר מישהו שיודע ומוכן ללמד אותי זה היה ענק

לצערי אני לא אהיה באירוע כי זה על החוף , וחול לא עושה טוב לצינור שלי
YoraY
חובה על כולםםםםם להוריד ולשמוע את הג'ינגל הפצצותתת! שעשיתי

כמובן שהשיר האורגינל ברקע שייך לפרודיג'י

NO GOOD



http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=...LY32LLLRVUMLRLC
YoraY
וכפי שצ'וק אמר.. זה באמת משהו מטורף כל התחום הזה וזה מגניב טילים

וחן באירוע יהיה כללל כךךך הרבה שחקנים שיוכלו ללמד אותך הכל תלא מבין בכלל.....

מאות... וגם בנות :)



למי שרוצה לתת קצת הצצה לתחום הלא ידוע...
הנה עמחוד מלא סרטים מגניבים עם שידורים שהוקלטו מהטלביזיה בתוכניות אירוח ישראליות מעביר תזמן פגז

http://www.frisbee.co.il/Articles/Mediaz/Mediaz.htm
DjChook
אם היית מחובר טיפה יותר למציאות היית זוכר שאני משתין לשקית ולא יכול ככה סתם ללכת לים

coby
בחיים לא ידעתי שפריסבי זה כזה תחום רציני


אבל זה נראה מטורף לגמרה אולי נקפוץ לשם
YoraY
מחר...... (יום שבת) מי שלא מגיע פשוט מפסיד.....




אתם לא קולטים מה הולך שם בכלל.........


בקושי יש לי זמן לצלם אבל מה שבטוח שמחר הולך להיות השיא




ואם בראש שלכם מסיבה אם אנשים איכותיים ומוזיקה טובה (50 אחוז מהאנשים באירוע הזה באו מחו"ל והם יודעים לבלות ולהנות.....)ד
והם מאד נחמדים .....



אז מחר בחוף דבוש מסיבת סיום - ואני מוכן להתחייב כאן.... שאם אני אראה 10-15
אוהבי טראנס

אני נותן סט קלאב-טק טראנס


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3151911,00.html
מחר יש מסיבת סיום פצצות לגבות יהיה בלאגן ובכלל תבואו כי זה משהו שלא רואים כל יום כניסה 19+ ד



AP
אלכס...

היה איתי ביום הראשון - שמתי טק טראנס בתצוגת פתיחה שהייתה שם והיה פצצתי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement