|
עיר הבירה 2005, היום האחרון.
|
View this Thread in Original format
| MadCow |
שלום לכולם
הייתי מעוניין לדעת אם מישהו יודע איך קוראים לשיר הראשון ש Void ניגן כשהוא עלה (ביום האחרון של עיר הבירה).
לא זוכר בדיוק איך זה הולך אבל בערך ב2 דקות של הפתיחה יש קולות של כינורות שכאילו כל הזמן נקטעים באמצע.
אני יודע שהתיאור כללי מדי וצולע אבל בכל זאת אם למישהו יש מושג או איזה כיוון אז שיגיד.
תודה רבה :D |
|
|
| Shahar |
| עכשיו נזכרת לחפש טראק שניגנו לפני חודשיים? |
|
|
| MadCow |
אתה לא חייב לעזור אם אתה לא יודע\רוצה
העיקר לזרוק משהו מגעיל
ותודה ל Sm0keMachine
:thepirate |
|
|
| Shahar |
אמרתי לך תאמת
זה דפוק לשאול שאלה כזאת כי אפחד לא יזכור
זה לא שארמין ניגן שם
תשאל בפורום של 99 הם יותר מבינים בפסי |
|
|
| Sm0keMachine |
מישהו אולי זוכר עם איזה קטע אנטוני פפה פתח בסט שלו לפני 3 שנים בחוות היען?
עד עכשיו אני לא יודע ואני זוכר שזה היה משהו בן זונה :D |
|
|
| m0sh |
שחר תעשה טובה ותשתוק
יאללה כל דבר שמישהו רושם אתה ישר תתקוף |
|
|
| cluBBer |
אני רק זוכר שזה היה טראק הכי מגעיל ששמעתי בחיים
שילוב של קלסיקה עם פסי
גועל נפש |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מישהו אולי זוכר עם איזה קטע אנטוני פפה פתח בסט שלו לפני 3 שנים בחוות היען?
עד עכשיו אני לא יודע ואני זוכר שזה היה משהו בן זונה :D |
אני זוכר שזה היה משהו סוף |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אני רק זוכר שזה היה טראק הכי מגעיל ששמעתי בחיים
שילוב של קלסיקה עם פסי
גועל נפש |
נשמע חזק ! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by coby
נשמע חזק ! |
אני זוכר את הימים שלא אהבת פסיכודלי ואמרת שזאת המוסיקה הכי משעממת בעולם...
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני זוכר את הימים שלא אהבת פסיכודלי ואמרת שזאת המוסיקה הכי משעממת בעולם...
:rolleyes: :rolleyes: |
יש עדין אנשים שעבורם זה המצב... |
|
|
|
|