return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עיר הבירה 2005, היום האחרון.
View this Thread in Original format
MadCow
שלום לכולם

הייתי מעוניין לדעת אם מישהו יודע איך קוראים לשיר הראשון ש Void ניגן כשהוא עלה (ביום האחרון של עיר הבירה).

לא זוכר בדיוק איך זה הולך אבל בערך ב2 דקות של הפתיחה יש קולות של כינורות שכאילו כל הזמן נקטעים באמצע.

אני יודע שהתיאור כללי מדי וצולע אבל בכל זאת אם למישהו יש מושג או איזה כיוון אז שיגיד.

תודה רבה :D
Sm0keMachine
כנס לפה..
Shahar
עכשיו נזכרת לחפש טראק שניגנו לפני חודשיים?
MadCow
אתה לא חייב לעזור אם אתה לא יודע\רוצה
העיקר לזרוק משהו מגעיל

ותודה ל Sm0keMachine
:thepirate
Shahar
אמרתי לך תאמת
זה דפוק לשאול שאלה כזאת כי אפחד לא יזכור
זה לא שארמין ניגן שם
תשאל בפורום של 99 הם יותר מבינים בפסי
Sm0keMachine
מישהו אולי זוכר עם איזה קטע אנטוני פפה פתח בסט שלו לפני 3 שנים בחוות היען?
עד עכשיו אני לא יודע ואני זוכר שזה היה משהו בן זונה :D
m0sh
שחר תעשה טובה ותשתוק

יאללה כל דבר שמישהו רושם אתה ישר תתקוף
cluBBer
אני רק זוכר שזה היה טראק הכי מגעיל ששמעתי בחיים
שילוב של קלסיקה עם פסי
גועל נפש
cluBBer
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מישהו אולי זוכר עם איזה קטע אנטוני פפה פתח בסט שלו לפני 3 שנים בחוות היען?
עד עכשיו אני לא יודע ואני זוכר שזה היה משהו בן זונה :D


אני זוכר שזה היה משהו סוף
coby
quote:
Originally posted by cluBBer
אני רק זוכר שזה היה טראק הכי מגעיל ששמעתי בחיים
שילוב של קלסיקה עם פסי
גועל נפש


נשמע חזק !

YuVaL
quote:
Originally posted by coby
נשמע חזק !


אני זוכר את הימים שלא אהבת פסיכודלי ואמרת שזאת המוסיקה הכי משעממת בעולם...

:rolleyes: :rolleyes:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
אני זוכר את הימים שלא אהבת פסיכודלי ואמרת שזאת המוסיקה הכי משעממת בעולם...

:rolleyes: :rolleyes:


יש עדין אנשים שעבורם זה המצב...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement