return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Julklappar till alla
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ja vad sjuttsingen ska man köpa till familjen ?
Själv har jag inte köpt en enda än...

Men jag tänkte jag skulle dela ut lite julgodis här och nu.

Det här e några gammla videos jag haft ett bra tag och gillar som fan
Som vanligt så är det höger klick & spara som

CRW - I Feel Love 30Mb, *mpeg
Jäkligt skön video, har inte hört denna version på mp3

Katana - Silence 33Mb, *mpg
En av dom första videos jag skaffa, hel skön låt

Kai Tracid - Tiefenransch 40Mb, *mpg
Snygg video, snygga brudar. Gillar låten som fan

Lost Witness - 7 Colours 35Mb, *mpeg
Lite nyare, hel skön video och låt

Kolla in min video lista här, vill du ha nån så säg till. Kommer att lägga upp lite över jul

Ses... :)

ps. feedback please ds.

edit: Cygnus X - Superstring (live @ sensation 2000).mpg 47Mb *mpg
Här är en till ni bara måste ha, du som redan har den vet att man får rysningar när man ser & hör den
Vitryss
*mmm* Mumsigt! *tackar och tar emot*
Tanka tanka... :)

God Jul på dig Steve, :)
mindshooter
wow Steve detta tackar vi för :) Trevligt att skaffa lite julstämning på forumet :)

Ha en go jul inne i värmen och hoppas ni alla får en riktigt vit jul!
Själv återkommer jag inte till forumet förrän om ca en vecka....Ska resa till släktingar tidigt imorn :)

God Jul
Ravesquad
ja tack så mycket steve.. crw e helt klart en favvo:p
reveal
underbart steve :D
drog hem Lost Witness, tog 30 sek :) skumt att det inte är med en enda regnbåge i videon :) hörde låten första gången i dj astrids set från september och fastnade direkt

återkommer med lista över videor jag kan erbjuda
King of Clubs
Tack Steve, God Jul! :)
fruktsoppa
TAck steffe! den e såå skön.. du vet, jag kom på denna melodi i en av mina drömmar.. lite internt.. men kul! ?=)

*jul-mys*
någon anna som märkt att tranceaddicten uppe vid forums har en tomte luvva på sig..
SteveTranz4ever
Så då var man nere i Malmö då, ja morsan bor här så....
Men hon har också BBB så det finns inget som hindrar en från att ladda upp och ladda ner musik :)

Stockholm till Malmö = 66 mil på 5 timmar och 15 minuter, person bästa faktiskt.

Fruktis, jag fattar inte riktigt vad du mena med låten där. Har också lagt märke till tomteluvan... :)
fruktsoppa
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Fruktis, jag fattar inte riktigt vad du mena med låten där. Har också lagt märke till tomteluvan... :)

nä, det var så att jag hade värsta drömmen en dag.. så vaknade jag o hade kommit på en asfet melodi i drömmen då, så nynnade jag påå den enda tills jag kom till skolan då jag glömde bort hur den gick.. så sa jag till mindshooter att jag hade värsta melodin som jag ville göra nåt med.. o jag kunde inte komma ihåg den.. sen efter skoldagen kom jag på den. o nynnade skitmycket.. både han o jag tyckte den var bra.. sen kom jag på.. det var crw - i fell love.. jag blev assur.. trodde jag hade värsta grejen på g..
jaja..

GOD JUL!!
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa
sen efter skoldagen kom jag på den. o nynnade skitmycket.. både han o jag tyckte den var bra..

jo fast så fort du lyckades nynna den ordenligt så hörde juh jag att det var den......

303
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Stockholm till Malmö = 66 mil på 5 timmar och 15 minuter, person bästa faktiskt.
COLOR]

heh...det är en bra tid :D

tack för musiken och hmm får väl önska gott nytt...år ;)
Aendy
Mitt rekord 08-Lund ligger på 5h 1min med 2 tankstopp. Ganska nöjd med den själv. Fast mest nöjd är jag med Lund-GBG på 2h 2min.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement