|
Hey DJ!
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
http://www.heydj.biz/
Ytterligare en film om och med DJ's. Verkar till skillnad ifrån den smått deppiga "Its All Gone Pete Tong" vara en mer lättsamm och smårolig film om en DJ som börjar smått och siktar mot stjärnorna.
En hel drös med kändisar är med i rullen också. T.ex. Judge Jules, Eddie Halliwell, Bob Sinclair, Anne Savage, Marc Aurel, Kai Tracid, Lisa Lashes, Robbie Rivera, Ferry Corsten, Junior Jack, Marco V, Carl Cox & Pete Tong. Deras roll i filmen är att ge huvudrollsinnehavaren tips på hur man ska göra för att bli en superstar :)
Ser helt klart fram emot denna film. Premiär den 28:e i Holland, får väl se när den dyker upp här hemma i sverige (om den nu gör det). |
|
|
| hustler |
| Läste om den på IMDB när It´s All Gone Pete Tong släptes men något mer än vad som stod där hittade jag inte. Soft med premiärdatum, den verkar onekligen riktigt skön. |
|
|
| Jeremy H |
| Tyckte "It's All Gone Pete Tong" var rätt rolig iofs, men det här är ännu en film att se fram emot :) |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Tyckte "It's All Gone Pete Tong" var rätt rolig iofs, men det här är ännu en film att se fram emot :) |
Jo det tycket jag med. Fast den kändes ändå allvarlig. Den här ser utav trailern att döma ut mer som lite mer crazy komedi. Vilket faller mig mer i smaken ;)
mr_fisken: Helt sant, den sidan är snyggare. Men har sämre trailer ;) |
|
|
| euphoria_ibiza |
| takk for tipset :D |
|
|
|
|