return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מישהו מכיר את השיר הזה?
View this Thread in Original format
DjNumShum
כל מה שאני זוכר ממנו זה שבאמצע יש צפירה כזאת כמו ביום הזיכרון.
מישהו בטוח מכיר

אל תמחקו את ההודעה
כתבתי כי פשוט אין לי מושג איך לכתוב צפירה באנגלית.. :conf: :conf:
Dj Black
quote:
Originally posted by DjNumShum
כל מה שאני זוכר ממנו זה שבאמצע יש צפירה כזאת כמו ביום הזיכרון.
מישהו בטוח מכיר

אל תמחקו את ההודעה
כתבתי כי פשוט אין לי מושג איך לכתוב צפירה באנגלית.. :conf: :conf:


צפירה?!....WTF?!
:eyes:



:toothless
s0undw4v3
אני מהמר על...
Yves Deruyter - Back to earth (original mix)
eXeTik
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אני מהמר על...
Yves Deruyter - Back to earth (original mix)


יכול להיות... אבל זה לא ממש צפירה
Dj Black
צפירה = hooting
;)
warpedd_
צפירה זה לא
HORN??:conf:
DJ-Kreing^^
אההההההה
אני יודע למה אתה מתכוון
זה בטח
tillman uhrmacher & peter ries - free (talla 2xlc remix)
השיר הזה הפך להיות דיי להיט בישראלת ובצדק
שיר גדול
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אההההההה
אני יודע למה אתה מתכוון
זה בטח
tillman uhrmacher & peter ries - free (talla 2xlc remix)
השיר הזה הפך להיות דיי להיט בישראלת ובצדק
שיר גדול


יכול להיות...
DjNumShum
לא זא לא אף אחד מהשירים שכתבתם


הצפירה לא קטועה
פשוט צפירה ככה איזה 10-15 שניות באמצע השיר
DjChook
יכול להיות

horny horns

יש ווקל
"It's party time..."

ובכל מקרה, זה ממש לא יכול להיות שזה מה שאתה יודע מהשיר
כי צפירה רוב הדיג'יים שמים בתיבת אפקטים בתור תוספת....

MoSH_MaN
זה ממש לא יעזור להגיד צפירה...

תגיד בערך איזה סוג השיר הזה

טראנס ,טכנו וכ"ו

אם אתה לא זוכר אז הסיכוים למצוא אותו קלושים...
DjNumShum
מממ
זה טראנס..אולי זה היה בתיהת אפקטים...

לא חושב אבל..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement