return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Fantastische prachtige fenomenale cadeautjes
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Heeey.. ff snel :p

Morgen (middag uiteraard)

Nog kerstcadeautjes kopen voor t vrouwtje.. heeft iemand nog leuke tips ideen etc??

of wat jij voor der koopt zou willen kopen etc..

Thx in advance aappies

L@terZz
Dj Alpha
een opblaaskrokodil
Yarnie
euhhhhhh........tja..........ik zou toch een lekre opblaaskrokodil kopen.. of een geil lengeries setje(heb jij ook wat aan )
......ja toch!

Haudoe
Yarnie
euhhhhhh........tja..........ik zou toch een lekre opblaaskrokodil kopen.. of een geil lengeries setje(heb jij ook wat aan )
......ja toch! geen bon bons wordt ze alleen maar dik van:D

Haudoe
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Dj Alpha
een opblaaskrokodil

jah, of een krokodildo... of gewoon een literpak condooms, dan ken je weer een poosje mee door henk :p :p
Ruben_Dubbink
doe s orgineel: koop d'r een lekker luchtje! :D
Blik
eetbare slipjes natuurlijk
New Wave
ga voor der strippen, verkleed je als kerstman.....op het einde lig je toch te krikken...........heeft ze toch een leuk kadootje gehad...........
Flippe
quote:
Originally posted by New Wave
ga voor der strippen, verkleed je als kerstman.....op het einde lig je toch te krikken...........heeft ze toch een leuk kadootje gehad...........

das idd wel een mooi idee voor een kado
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Flippe

das idd wel een mooi idee voor een kado

Ja veel top ideetjes hiero!

thx he

Flipper01
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Ja veel top ideetjes hiero!

thx he

We zijn natuurlijk wel heel benieuwd wat het uiteindelijk geworden is... Ik hoop dat ik t ook nog kan lezen, want ik vertrek morgen richting Egypte!! Zodra ik een internetcafe vind zal ik hier wel weer rondneuzen!
Henkie_henk
weet ik veel man.. werd om 4 uur wakker.. :p was laat gister.. anders haal ik morgen wel wat.. ist lekker nog drukker overal.. das ook rlxt..

trouwes als je een luchtje koopt.. heb je ook van die.. bla die bla amore ofzow.. mannen er vrouwen versie en die passen inelkaar.. kijk das nog es mooi.. kan je verhaaltje aanhange van bla bla netzoals wij bijelkaarpassen.. :rolleyes:

mja ik kijk nog wel ff :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement