return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
בר מצווה (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
חחח עליתי לפני 4 שנים בערך

זה ממש קל
אח"כ המסיבה הייתה טובה, עשיתי בגן אורנים, משהו חבל"ז
MoSH_MaN
חחחח איזה דפוקים

לשיר את גוד

ברור שמקשיבים אבל אם אתה טועה לא קורה כלום...

אף אחד לא מושלם...

אני זוכר את העלייה........ממזמן....

Anyway:

בהצלחה! ;)
DJ-Energy
אין סיכוי שמישהו ישים לב שטעית כי הם לא יודעים את ההפטרה שלך
:)

שים על כולם זיין אחי...
;)
arik
קודם כל מזל טוב
שנית כל אין לך מושג איך אני מקנא בך שכבר בגיל כזב אתה בעינינים פה בפורמ אני עוד 4 חודשים בצבא ולא הספקתי אפילו לקנות מיקסר
אז שיהיה בהצלחה:)
Dj Moriano
אף אחד לא מקשיב חוץ מהרב
אני זוכר זה שישב לידי היה לו ספר גדול והוא הראה לי איפה לקרוא

לפני שעליתי....
םתאום תוך כדיי שהוא מזיז את היד הוא נרדם..........
MoSH_MaN
חחחחחחחח טוב

אבל מקשיבים...

אולי כנראה לא סובלים אותך(חחח... סתם)

אבל מקשיבים... (פעם שנייה)
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by arik
קודם כל מזל טוב
שנית כל אין לך מושג איך אני מקנא בך שכבר בגיל כזב אתה בעינינים פה בפורמ אני עוד 4 חודשים בצבא ולא הספקתי אפילו לקנות מיקסר
אז שיהיה בהצלחה:)

יוווווו
אחי אתה כלכך כלכך צודק!!!
(מממ...לא נעים)
שכחתי את השם שלך
:eek: :eek: :eek:
אתה כזה צעיר ואתה מבין לאללה!!!
אני בכיתה ז שמעתי אייל ברקן...
:):):)
DjChook
העיקר שתברר שזורקים רק טופי ולא סוכריות מציצה, כי הן כואבות !
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DjChook
העיקר שתברר שזורקים רק טופי ולא סוכריות מציצה, כי הן כואבות !

חחחחחחחחחח
לי זרקו מלאאאאאאאא טופי...
:)
יש פה מישהו שעשה בכפר שמריהו?
(חוץ ממי שגר בכפר שמריו????)
Dj Moriano
אני זוכר שאצלי היה לי קרוב משפחה שמן שלקח לחברים שלי סוכריות
אז במקום לזרוק עליי הם זרקו עליו......

DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני זוכר שאצלי היה לי קרוב משפחה שמן שלקח לחברים שלי סוכריות
אז במקום לזרוק עליי הם זרקו עליו......


חחחח קרעת אותי
Hell_Copter
מזל טוב גבר!!!!
שיהיה בהצלחה

אני זוכר איזה בוקר שבת אחד לפני כמעט 3 וחצי שנים
היה טוב
וחברים שלי פוצצו אותי בסוכריות

אבל אין על הקטע מאלכס חולה אהבה
אתה לא תקבל בוטנים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement