|
Rank 1 4/11 Nivå, Gävle
|
View this Thread in Original format
| hustler |
Intressant.
Nästa som om det är värt att köra upp dit. Ändå inte så långt från Stockholm.
Någon som kan bekfräfta eller dementera tillställningen? |
|
|
| EsseT |
:) KUL som det sagts innan så är det nog vad jag vet bara klubb nivå själva som bokat det har inget med nightlifepeople o göra
JAG VILL DIT =) Förresten om någon ska på marco V nu på fredag säg till Jag vill samåka..från LKPG eller sthml hör av er =) |
|
|
|
|