return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1
View this Thread in Original format
arik
לפני שנה ביקשתי מאבא שלי שיקנה אי די אס אל ואתם יודעים איך זה הורים
תמיד הם מחכים שירדו המחירים ובצדק זה היה אחוש יקר
ועד שירדו המחירים פתאום הגיע החיבור בכבלים אז עכשיו יש לי לבחור
אי די אס אל או כבלים
הרבה אמרו לי שכבלים יותר יציב
אבל חשבתי לשאול אותכם??????????????
DJ-Energy
quote:
Originally posted by arik
לפני שנה ביקשתי מאבא שלי שיקנה אי די אס אל ואתם יודעים איך זה הורים
תמיד הם מחכים שירדו המחירים ובצדק זה היה אחוש יקר
ועד שירדו המחירים פתאום הגיע החיבור בכבלים אז עכשיו יש לי לבחור
אי די אס אל או כבלים
הרבה אמרו לי שכבלים יותר יציב
אבל חשבתי לשאול אותכם??????????????


אני אישית חושב ששווה לנסות את הכבלים
אבל אמרו לי שזה עוד לא יצא!!..
arik
לפי מה שאני הבנתי הם כבר קיבלו אישור ממשרד התקשורת
והם רק צרכים לקבל עוד איזה אישור מהם או משהו כזה
אבל בעיקרון זה יהיה בקרוב מאד אולי אפילו עוד שבועיים עד חודש
נירשמתי לניסוי אני מקווה שיבחרו אותי אז אני לא יצתרך לשלם אל זה
אני חושב שזה צריך להיות די זול וזה לא ניתקע כמו אי די אס אל
ובכל מקרה גם אם אי די אס אל אתה לא מגיע למהירות המקסימלית אז אני מעדיף את הכבלים בגלל היציבות של זה ולא בגלל המיהירות למרות שהכבלים מהיר כמו האי די אס אל אם לא יותר!!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by arik
לפני שנה ביקשתי מאבא שלי שיקנה אי די אס אל ואתם יודעים איך זה הורים
תמיד הם מחכים שירדו המחירים ובצדק זה היה אחוש יקר
ועד שירדו המחירים פתאום הגיע החיבור בכבלים אז עכשיו יש לי לבחור
אי די אס אל או כבלים
הרבה אמרו לי שכבלים יותר יציב
אבל חשבתי לשאול אותכם??????????????


עדיין לא "יצא" כבלים...

אבל הנה התשובה:

מבחינת בטיחות:אי די אס אל
בגלל שהכבלים זה בעצם אי פי קבוע אז הוא יותר פגיע ,לעומת אי די אס אל שהוא לא אי פי קבוע ויותר בטוח (כל מיני שטוית עם וינדוס)

מבחינת מהירות אז זה ככה:אי די אס אל ,בעצם נותן לך פס רוחב פרטי,יעני לא משנה אם כל השכונה תיהיה מחוברת המהירות תיהיה אותו דבר,לעומת זאת כבלים עם כל השכונה תיהיה מחוברת אז יבצר עומס שזה בעצם ככה במודם רגיל
כבלים אולי יתנו שירות יותר מהר אבל לא תמיד תגיע למהירוית שאתה יכול...

מבחינה כספית :כבלים מנצח בגדול,אין ספקים מזדיינים יש רק את הכבלים זה לא על קוו,לא עושה בעיות שלא מתחבר ולא בעיות של משתמש...

יותר קל לחבר לרשת את זה,כי אתה מחובר 24 שעות ולא פתאום באמצע הלילה שאתה מוריד משהו הוא יתנתק

אז הסיכום:
בטיחות,מהירות(תלוי אם זה יהיה באותה מהירות או שכבלים יהיה יותר מהר)
אי די אס אל

מחיר,יציבות כבלים

לדעתי עדיף כבלים בגלל ההדבל של המחיר וה-24 שעות!
arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


עדיין לא "יצא" כבלים...

אבל הנה התשובה:

מבחינת בטיחות:אי די אס אל
בגלל שהכבלים זה בעצם אי פי קבוע אז הוא יותר פגיע ,לעומת אי די אס אל שהוא לא אי פי קבוע ויותר בטוח (כל מיני שטוית עם וינדוס)

מבחינת מהירות אז זה ככה:אי די אס אל ,בעצם נותן לך פס רוחב פרטי,יעני לא משנה אם כל השכונה תיהיה מחוברת המהירות תיהיה אותו דבר,לעומת זאת כבלים עם כל השכונה תיהיה מחוברת אז יבצר עומס שזה בעצם ככה במודם רגיל
כבלים אולי יתנו שירות יותר מהר אבל לא תמיד תגיע למהירוית שאתה יכול...

מבחינה כספית :כבלים מנצח בגדול,אין ספקים מזדיינים יש רק את הכבלים זה לא על קוו,לא עושה בעיות שלא מתחבר ולא בעיות של משתמש...

יותר קל לחבר לרשת את זה,כי אתה מחובר 24 שעות ולא פתאום באמצע הלילה שאתה מוריד משהו הוא יתנתק

אז הסיכום:
בטיחות,מהירות(תלוי אם זה יהיה באותה מהירות או שכבלים יהיה יותר מהר)
אי די אס אל

מחיר,יציבות כבלים

לדעתי עדיף כבלים בגלל ההדבל של המחיר וה-24 שעות!


זה היה די מעמיק
תראה אני לא צריך להוריד טרק על 300 קיי
גם 30 עד 80 ככה יספיק לי
העיקר שלא ירד כל 2 קיי כמו עכשיו
ומה שחשבתי עליו זה שעבר כל כך הרבה זמן מאז שיש אי די אס אל שאף ילד לא יחכה לכבלים בטח כל מי שרצה אינטרנט מהיר כבר קנה אי די אס אל
מי יחכה לכבלים שנה שלמה
מה שאומר זה לא יהיה הרבה מישתמשים וזה יהיה די מהיר
מה אתה אומר????
MoSH_MaN
אולי כן ואולי לא...

אני אם יצא היום אני כנראה יעבור עוד 5 חודשים...

כבלים בלי ספק

הכל כמעט בגלל המחיר...
arik
בגלל המחיר
אבל גם חשוב מאד הקטע שאין לכבלים באגים כמו לאי די אס אל
כי אם אתה מוריד בוכתה של טרקים בקצב מהיר אז באי די אס אל
יש את הקטע המסריח שזה יכול להתקע לך ואז אתה צריך לכבות את המחשב או את המודם
MoSH_MaN
בקשר למהירוית....
בארץ מחוברים לאי די אס אל רק 4000 משתמשים...

ככה שאני לא חושב שיהיה קצת אנשים בכבלים...
s0undw4v3
כשיהיה - קח כבלים ורק כבלים
איידיאסאל זה חרא מכל הבחינות.
מחיר חרא, מהירות חרא, יציבות חרא, ואתה תלוי גם בבזק וגם בספק אינטרנט.
Agent-Fire
אחי כבלים זה באמת שווה, ה
upstream
בכבלים בהרבה יותר גבוה מאידיאסאל יענו השליחה יותר גבוה.

ובקשר לאי פי זה ממש לא משנה שזה קבוע, באידיאסאל יש ספקים שגם נותנים איפי קבוע וזה אפילו יותר טוב.

רק שים לב שהניסוי יכול להיות ממש חרא כי יום אחד זה יכול להפסיק לעבוד או שתהיה הגבלה רצינית על מהירות אבל עדיין הניסוי שווה כי הוא בחינם

Dj Moriano
quote:
Originally posted by arik
בגלל המחיר
אבל גם חשוב מאד הקטע שאין לכבלים באגים כמו לאי די אס אל
כי אם אתה מוריד בוכתה של טרקים בקצב מהיר אז באי די אס אל
יש את הקטע המסריח שזה יכול להתקע לך ואז אתה צריך לכבות את המחשב או את המודם


אל תיהיה בטוח שבכבלים לא יהיו באגים....
אף אחד עדין לא ניסה כבלים זה ממש חדש
ADSL
יש להרבה ואתה יכול לשאול אם אנשים מרוצים מזה וגם
הADSL
הראה מה הוא יכול והכבלים לא....
s0undw4v3
הכבלים הוכיחו את עצמם באמריקה ובעוד הרבה ארצות בעולם...
אני מקווה שזה יגיע לכאן סוף סוף, אבל בינתיים ה-
ADSL
בארץ, הוכיח להרבה אנשים שהוא פשוט חרא.
יש אולי ארצות שכלפיהן יש חיבור מהיר, אבל זה לא תמידי, וזה לא לגבי שני הכיוונים - האפסטרים הוא כמו של איי אס די אן, והדאונסטרים נע בין 1 קילו-בייט, לבין אולי 150 קילו-בייט...

כבלים הרבה יותר טובים
ולא מוגבלים כל כך...

הניסוי אומנם דיי חרא עכשיו כי הם בודקים הגבלות, אבל כשזה יהיה פתוח לציבור זה יהיה הרבה יותר טוב! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement