|
Russekro
|
View this Thread in Original format
| Locazor |
Har da fått min første spillejobb etter å ha holdt på med litt bedroom DJ'ing en god stund nå. Skal spille på russekro i morgen, og jeg lurte på om noen har noe forslag til musikk? Er selv en hardbarket trancer, men tviler litt på om et fire timers sett med trance slår an hos en gjennomsnittlig russ :D
Hip hop kaster jeg nesten opp av å høre på, men folk maser så jævlig om at det skal med, så dra tre/fire låter i løpet av kvelden? For å tilfredstille jenter så må det vel litt R&B med også? Det jeg egentlig hadde tenkt til å kjøre mest av, er sånn NRK mPetre house-lignende greier som f.eks.:
Uniting Nations - Out Of Touch (Paul Roberts Remix)
Gwen Stefani - What You Waiting For (Jacques Lu Cont's TWD mix)
Junior Jack - Stupidisco
Cabin Crew - Star to Fall (Club mix)
Deep Dish - Say Hello
Dancing DJs vs Roxette - Fading Like A Flower
David Guetta Feat. Jd Davis - The World Is Mine ( Me Im Famous Mix)
Tror dere det kommer til å slå an, eller må jeg bite i det sure eplet og spille hiphop/pop/dde hele kvelden? :P |
|
|
| freeloop |
å spille på russekro er alltid en bra start.
Der er alle veldig veldig fulle og danser nesten uansett.
Spilte på russekro i Horten ifjor, var knall stemning selv under
hardbarska DDE-låter.
Kjør på med kjente låter, Gasolina f.eks. Den får folk i stemning, selv om den begynner å bli old.
Men husk å spille litt trance også, så folk går til baren for å kjøpe pils;)
Da blir både du og utestedet fornøyd..
Lykke til |
|
|
| DJ_Audun |
| hva er russekro? er det ikke litt tidlig å begynne å feire at man er russ allerede? |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
hva er russekro? er det ikke litt tidlig å begynne å feire at man er russ allerede? |
"clubnight" hvor bare 3.klassinger har lov til å komme på :P |
|
|
|
|