|
Grijsgedraaid en nog verrukkelijk !
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Estuera - Flow (onder sommigen van ons ook wel bekend als "Bounce" :D )
 |
|
|
| mellow_head |
| Euh excuseer? |
|
|
| Buoyant |
| is die wel al uit?!?!?!?!? |
|
|
| Xilver |
| Da begint hier hoe langer hoe meer op nlta te trekken... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Xilver
Da begint hier hoe langer hoe meer op nlta te trekken... |
Amai :stongue: |
|
|
| eieregooie |
| rofl :toothless |
|
|
| jp |
 |
|
|
| Loraine |
Naar mijn weten nog niet uit, neen. Voor Flow ben ik speciaal een (eenmalige) zogenaamde Desktop Raver geworden en heb ik de track uit een radiosetje geript :toothless :toothless
| quote: | Originally posted by Estuera
LOL :D |
:stongue:
Belgica/Holland: amai...dat is toch een grenzeloos gebeuren man !
En zeker als ze Belse DJs voor Hollanders aan gaan zien !! :tongue3 :haha:
 |
|
|
| Eagle` |
| anders moete is consequent topics sluiten .. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Eagle`
anders moete is consequent topics sluiten .. |
Persoonlijk vind ik niet dat er iets mis is met deze thread. Als je in't vervolg vindt dat een thread gesloten moet worden, stuur me dan gewoon een pm erover of spreek me aan op msn.
Maar ok, ik denk ook niet dat er nog iets positiefs uit deze thread voortkomt, dus bij deze : CLOSED |
|
|
|
|