return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Bellie Congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
AFTERNATIVE
CongratZz BeLLie!!
TimeportE
Bellie, Gefeliciteerd jongen!! mogen er nog velen jaartjes komen :p:p
Miss Proximus
Bel :) Deze is voor jou :)



Ik had je een echt kaartje willen sturen, maar ik ben t vergeten omdat AvB ertussen kwam :( Dan maar een kussie op IC? :p

Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat je het flink hebt gevierd zaterdagnacht :)

Dikke Kus..............mevrouw moppie :D
moogwai
Gefeliciteerd Bellie.. en nog vele DJ jaren gewenst :)
Sandman
Gefeliciteerd en hopen dat je nog vele jaren mee mag gaan :D :D

greetz sandman
Boss
Congratz Bellie !
Bellie
Hartstikke bedankt jongens!!! :D
erg relaxed ;)
gvd 22 alweer.wat gaat de tijd hard zeg.Op naar een nieuw jaar met NOG MEER feesten!! :p

GREETZ!!
Partyhardy!
Hiep Hiep HOERA!!!! Gefeliciteerd Bellie! en nog een vette avond gewenst!! :) :)
xxl
congratz met je verjaardig!!
(ik hoop dat ik op tijd ben?)

22 damn wat een mooie leeftijd hehe (ff terugdenken)

als je hulp nodig hebt hoor ik het wel..

leon
Akira
gefeliciteerd Bellie.. :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jukx
jaaaaaaa, nog gefeliciteerd BeLLiE!!! volgens mij ben ik wel een beetje te laat maarja daar moet je het maar mee doen! :):):)
Bellie
Iedereen die ik nog niet had bedankt:THANX!!!
Beter laat dan nooit toch ;)
C U @ IC ;)

GREETZ!!

P.s. Jukx:mijn ILT logo is mooier.bwhehe :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement