|
Bellie Congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AFTERNATIVE |
| CongratZz BeLLie!! |
|
|
| TimeportE |
| Bellie, Gefeliciteerd jongen!! mogen er nog velen jaartjes komen :p:p |
|
|
| Miss Proximus |
Bel :) Deze is voor jou :)
Ik had je een echt kaartje willen sturen, maar ik ben t vergeten omdat AvB ertussen kwam :( Dan maar een kussie op IC? :p
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat je het flink hebt gevierd zaterdagnacht :)
Dikke Kus..............mevrouw moppie :D |
|
|
| moogwai |
| Gefeliciteerd Bellie.. en nog vele DJ jaren gewenst :) |
|
|
| Sandman |
Gefeliciteerd en hopen dat je nog vele jaren mee mag gaan :D :D
greetz sandman |
|
|
| Bellie |
Hartstikke bedankt jongens!!! :D
erg relaxed ;)
gvd 22 alweer.wat gaat de tijd hard zeg.Op naar een nieuw jaar met NOG MEER feesten!! :p
GREETZ!! |
|
|
| Partyhardy! |
| Hiep Hiep HOERA!!!! Gefeliciteerd Bellie! en nog een vette avond gewenst!! :) :) |
|
|
| xxl |
congratz met je verjaardig!!
(ik hoop dat ik op tijd ben?)
22 damn wat een mooie leeftijd hehe (ff terugdenken)
als je hulp nodig hebt hoor ik het wel..
leon |
|
|
| Akira |
| gefeliciteerd Bellie.. :D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Jukx |
| jaaaaaaa, nog gefeliciteerd BeLLiE!!! volgens mij ben ik wel een beetje te laat maarja daar moet je het maar mee doen! :):):) |
|
|
| Bellie |
Iedereen die ik nog niet had bedankt:THANX!!!
Beter laat dan nooit toch ;)
C U @ IC ;)
GREETZ!!
P.s. Jukx:mijn ILT logo is mooier.bwhehe :p |
|
|
|
|