return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
01/10 - David Guetta of andere plannen? :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
pooley
ow ja dries, tis mexican night, go get drunk chulo
Kaidreas
ja twas iets met tequilla:crazy:


damn... kmoet rijden.:whip:
pooley
Know the feeling :/
Vertel me morgne hoe het was ;-)
Kaidreas
check the core, een thread over u pooley :D
pooley
héhé :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
M.I.K.E. @ Rotationz -> albumvoorstelling (+ live guest set, vermoed ik)

De nieuwe compilatie, of het artiestenalbum al?
Phortastic
nieuwe compilatie gok ik...

komt er ook artiestenalbum dan? :eyes:
TOR
quote:
Originally posted by Phortastic
komt er ook artiestenalbum dan? :eyes:


yep, begin 2006


het gaat idd om Antwerp 05 vanavond.. der zijn exemplaren te winnen, dus me = present :D
FUSyke
quote:
Originally posted by FUSyke
Als mijn vriendin haren schouder en rug geen zeer meer doet dan wordt het David Guetta. Ik heb hem al telkens moeten missen maar nu wil ik hem eindelijk eens zien! Morgen eens achter kaartjes gaan:)


Kaartjes zijn binnen:)
Phortastic
quote:
Originally posted by TOR
yep, begin 2006


het gaat idd om Antwerp 05 vanavond.. der zijn exemplaren te winnen, dus me = present :D



wohoooooooo nice nieuws.

pooley
off nerds!

en dries, hoe wast in club vizion, gore details wil ik !
Kaidreas
^het stak er vol met jonnies en marina's :D
en een paar super dronken sletten die waren aan het proberen te dansen, maar ze konden de maat niet houden... gevolg----> grond :D
Maar het was wel leutig, en om zo dicht tegen reflex te zijn zat het toch wel redelijk vol.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement