return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
[30.09.2005] Leon Bolier @ Venue the Joy, Nunspeet
View this Thread in Original format
Loraine
Joyenergize

Leon Bolier @
Venue the Joy, Nunspeet (Stationslaan 19-21)
Met flyer gratis entree, 4 euro aan deur
23-4u

DJ Guide
Partyflock

@win
sjezus er is eens een keer iets met trance in een straal van 80 kilometer van Zwolle :toothless
magrec
haha in Nunspeet of all places :o :o
LeonB
hehe ja daar woon ik in de buurt he, en sja ze waren hier wel benieuwd.. dus voor mij een keer een thuiswedstrijd!
magrec
quote:
Originally posted by LeonB
hehe ja daar woon ik in de buurt he, en sja ze waren hier wel benieuwd.. dus voor mij een keer een thuiswedstrijd!


Nja nunspeet is nog niet zo erg als elspeet dat wel ;)
LeonB
en laat ik daar nu nét wonen :D

gereformeerde bedoening hier ja hehe
Loraine
Was weer een avontuur eerste klas zeg ! NS had weer eens de rekeningen voor de electriciteit niet betaald (stroomstoring): en er reden géén treinen in "Midden Nederland" maar gelukkig wèl naar Nunspeet of all places ! :haha:
Was een goe feest: errug veel lol gehad, genoten van de muziek en man...wat een afsluiter voor het zomer seizoen ! :wtf: :D :D
magrec
tering elspeet das idd niet best ;)
Ik woon ook op de veluwe, vaassen, maar hier is het gelukkig niet zo heel erg..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement