|
[30.09.2005] Leon Bolier @ Venue the Joy, Nunspeet
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Joyenergize
Leon Bolier @
Venue the Joy, Nunspeet (Stationslaan 19-21)
Met flyer gratis entree, 4 euro aan deur
23-4u
DJ Guide
Partyflock
 |
|
|
| @win |
| sjezus er is eens een keer iets met trance in een straal van 80 kilometer van Zwolle :toothless |
|
|
| magrec |
| haha in Nunspeet of all places :o :o |
|
|
| LeonB |
| hehe ja daar woon ik in de buurt he, en sja ze waren hier wel benieuwd.. dus voor mij een keer een thuiswedstrijd! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by LeonB
hehe ja daar woon ik in de buurt he, en sja ze waren hier wel benieuwd.. dus voor mij een keer een thuiswedstrijd! |
Nja nunspeet is nog niet zo erg als elspeet dat wel ;) |
|
|
| LeonB |
en laat ik daar nu nét wonen :D
gereformeerde bedoening hier ja hehe |
|
|
| Loraine |
Was weer een avontuur eerste klas zeg ! NS had weer eens de rekeningen voor de electriciteit niet betaald (stroomstoring): en er reden géén treinen in "Midden Nederland" maar gelukkig wèl naar Nunspeet of all places ! :haha:
Was een goe feest: errug veel lol gehad, genoten van de muziek en man...wat een afsluiter voor het zomer seizoen ! :wtf: :D :D |
|
|
| magrec |
tering elspeet das idd niet best ;)
Ik woon ook op de veluwe, vaassen, maar hier is het gelukkig niet zo heel erg.. |
|
|
|
|