|
[25/26-11-2005] Awakenings, Westergasfabriek, A'dam (Kne'Deep & Drumcode specials) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| helaas zit ik in nepal anders was ik er zeker weer bij geweest! |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by franzelare
helaas zit ik in nepal anders was ik er zeker weer bij geweest! |
!!!back by dope demand!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
laat maar, ik ga geen kaartje meer proberen te scoren voor zaterdag a.s.
Deze week een kaartje kopen voor volgende maand!!!
Drumcode avond :eyes: :eyes: :crazy: |
Dat is al 1 dan!
Nu Josti en Bas en Harmen nog! |
|
|
| Opti |
| Ik ga, denk ik, maar eens een keertje weer mee (eerst even kijken hoeveel salaris ik deze week krijg)... Josta zou toch sowieso gaan? Ging daarvan uit omdat juist zij dat mailtje had gestuurd... |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Opti
Ik ga, denk ik, maar eens een keertje weer mee (eerst even kijken hoeveel salaris ik deze week krijg)... Josta zou toch sowieso gaan? Ging daarvan uit omdat juist zij dat mailtje had gestuurd... |
Ik zie jou binnenkort in de Van Nelle fabriek? |
|
|
| Opti |
| Daar dacht ik vandaag toevallig aan (of jij ook zou gaan)... het antwoord is ja! |
|
|
| TranceFool |
| Ik ben zaterdag aanwezig :cool: |
|
|
| SnuggLe |
26 november gaat voor mij niet meer door. Ten eerste omdat er niets concreet is met wie we nou gaan en OF er nog mensen gaan (wat eerst wel afgesproken was) en ten tweede omdat ik dan een housewarming van een goede vriend heb.
Dus dan maar op naar 23 december in R'dam. Wie gaat er mee..??? Tim, Josta, Harmen, Bastiaan, Tin?? Plan nou gewoon allemaal een keer in en dan gaan we los in R'dam!
Zie hier: http://www.tranceaddict.com/forums/...2698&forumid=13 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Ik ga, denk ik, maar eens een keertje weer mee (eerst even kijken hoeveel salaris ik deze week krijg)... Josta zou toch sowieso gaan? Ging daarvan uit omdat juist zij dat mailtje had gestuurd... |
Was daarna nog een mail van haar omdat er weinig mensen reageerden. Zij wilde nuj uist naar ILT oid.
Volgensmij is het voor niemand zeker dat hij/zij gaat.
Volgensmij heeft ook nog niemand een kaartje.
Maar...laten we nu dus 23 december allemaal eens gaan, en dan eens WEL echt vast leggen en dandus ook ECHT rap allemaal eens kaarten halen! |
|
|
| kolkiewolkie |
Als ik maandag nog een kaartje kan scoren ben ik er vrijdag bij. Kreeg van de week mail van 'n studiegenoot dat ie de kaartjes voor hem en z'n vriendin al in de pocket had en of ik ook nog meeging. Lijkt me wel 'n strak plan eigenlijk (ben wel weer eens toe aan techno en ben wel 'ns benieuwd wat dat awakenings nou 'all about' is :) .
Volgens mij hoef ik me niet mentaal voor te bereiden op het zien van bekenden van hier of wel :clown: ? |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb er al zin in, las in de mailinglist dat ze nieuwe hele dikke lasers hebben, incl een witte. Ben benieuwd :D |
|
|
| Little Theseus |
:whip: moet zaterdagnacht werken dus :whip:
Misschien kan ik vrijdag wel. Moet eigenlijk tentamens leren maar als het goed is krijg ik deze week mn 13e maand uitgekeerd en dat moet gevierd worden :D
Wie gaan er nou precies vrijdag!? |
|
|
|
|