return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Gabriel & Dresden @ Café D'anvers! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Kzie die kerels nog wel eens in België komen draaien, en misschien zelfs in Café!? :)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kzie die kerels nog wel eens in België komen draaien, en misschien zelfs in Café!? :)


dat of la rocca eh. Welke club zou er anders geschikt zijn? Of beter, wie kan hen betalen?
Wildfir3
the OH!
Real
quote:
Originally posted by Wildfir3
the OH!

Haha. :p
Jasperovitsj
Line up:

Pedroh!
Furax
Q-IC
Greg C
Gabriel & Dresden


Stel je voor :nervous:
eieregooie
ik kan me alleen bij G&D iets voorstellen :p

SK mogen ze er wel bijzetten op de Line-up, en dan kom ik wel :D
Wildfir3
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Line up:

Pedroh!
Furax
Q-IC
Greg C
Gabriel & Dresden


Stel je voor :nervous:


ge gaat me ni zeggen dat gij de residents van the oh! kent? :X
Jasperovitsj
Een echte jumper kent zijn beuq-dj's!
Xilver
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een echte jumper kent zijn beuq-dj's!


respect, wesley!
TOR
gert jong, you got me there for a sec. :whip: :o

maar zou idd mooi zijn.. es een mailke sturen hé ;)

Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Line up:

Pedroh!
Furax
Q-IC
Greg C
Gabriel & Dresden


Stel je voor :nervous:


lol en zet die line-up ipv van in de Oh! in CdA met zijn gewoonlijk publiek....ooooh daar wil ik dan wel bij zijn :haha:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een echte jumper kent zijn beuq-dj's!


beuh Jumpers zijn mietjes, die weten niet wat echt Beuqen is :toocool:

Promo
Converter
Combichrist
The Outside Agency (die ik verdomme heb gemist op Dour :whip: )
Regi: His Worlds World Tour :crazy: :crazy: :eyespop: :eyes:


dat zou te mooi zijn om waar te zijn
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement