|
Gabriel & Dresden @ Café D'anvers! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Kzie die kerels nog wel eens in België komen draaien, en misschien zelfs in Café!? :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kzie die kerels nog wel eens in België komen draaien, en misschien zelfs in Café!? :) |
dat of la rocca eh. Welke club zou er anders geschikt zijn? Of beter, wie kan hen betalen? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
the OH! |
Haha. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Line up:
Pedroh!
Furax
Q-IC
Greg C
Gabriel & Dresden
Stel je voor :nervous: |
|
|
| eieregooie |
ik kan me alleen bij G&D iets voorstellen :p
SK mogen ze er wel bijzetten op de Line-up, en dan kom ik wel :D |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Line up:
Pedroh!
Furax
Q-IC
Greg C
Gabriel & Dresden
Stel je voor :nervous: |
ge gaat me ni zeggen dat gij de residents van the oh! kent? :X |
|
|
| Jasperovitsj |
| Een echte jumper kent zijn beuq-dj's! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een echte jumper kent zijn beuq-dj's! |
respect, wesley! |
|
|
| TOR |
gert jong, you got me there for a sec. :whip: :o
maar zou idd mooi zijn.. es een mailke sturen hé ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Line up:
Pedroh!
Furax
Q-IC
Greg C
Gabriel & Dresden
Stel je voor :nervous: |
lol en zet die line-up ipv van in de Oh! in CdA met zijn gewoonlijk publiek....ooooh daar wil ik dan wel bij zijn :haha: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een echte jumper kent zijn beuq-dj's! |
beuh Jumpers zijn mietjes, die weten niet wat echt Beuqen is :toocool:
Promo
Converter
Combichrist
The Outside Agency (die ik verdomme heb gemist op Dour :whip: )
Regi: His Worlds World Tour :crazy: :crazy: :eyespop: :eyes:
dat zou te mooi zijn om waar te zijn |
|
|
|
|