return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
De geXte site van het jaar
View this Thread in Original format
Blik
hey mensen

willem (WvG) heeft een site gemaakt waar hijzelf en ik onder andere opstaan, ga naar http://go.to/degexte en zeg op het gastenboek wat je er van vind (negatieve reacties worden gedelete:p)

je moet natuurlijk wel alles lezen, vooral ons drankspel is een daverend succes :D

TimeportE
quote:
“Wat is Tjerk op de fiets...?” "Blik op de weg!”.

ik heb echt een tijd in een deuk gelegen... en die website is trouwens best gein!! :P:P
Flippe
Site ziet er goed uit

Da drankspel is idd zeekerz vet
-=WVG=-
haha nee toch...

Krijgen we nog meer van die spammers op ons geweldige gastenboek...!

Blik
quote:
Originally posted by TimeportE

ik heb echt een tijd in een deuk gelegen... en die website is trouwens best gein!! :P:P


leuk dat anderen er om kunnen lachen, die grap is al al 5 jaar oud ofzo, heb hem echt wel 1000 keer gehoord volgens mij
-=WVG=-
Nu: met JAVASCRIPT-Lichtgevende-knoppen !

Web_MASTER Willum :)
Pjotr G
'ey! waar de fak is me loopje
Dj Lex
Echt een hele leuke site hebben jullie opgezet ben nu nog steeds aan het lezen, zal zo gastboek nog ff spammen lol.
Vooral die acties enzo en die stukjes waar de ironie vanaf druipt zijn geinig :D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Pjotr G
'ey! waar de fak is me loopje


Zet je boxen aan...Op de intro pagina staat je loopje...:)

Nog bedankt daarvoor :)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Pjotr G
'ey! waar de fak is me loopje


lol idd :P wel goed werk hoor lol :D

leuke site -=WVG=-

serialkillah
idd een lache site:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement