|
Beste Nederlandse Producer??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Is Katana Nederlands?? Waarom was ie in t buitenland dan eerder uit dan in Nederland??
IIG Ik kies voor Ferry Corsten; eigenlijk omdat hij net zoveel heeft geproduceerd als Marco V maar het meeste van hem is alleen in het buitenland beroemd geworden of geen echte hit geworden. |
|
|
| DJ Bazz |
Voor mij Marco V!!!
Zijn nrs waren echt vet, die van tiesto ook wel maar van hem waren beter vond ik
misschien nog een ideetje voor een verkiezing van de beste dj en de beste remixer |
|
|
| DJ_Massive |
hallo..hallo..waar is Rank 1 ???????????
Piet Bervoets & Benno de Goeij zijn echt DE producers van het jaar voor mij |
|
|
| Optimus Trance |
| Whahahaha, die hele poll moet dan veranderd worden man:D:D:D |
|
|
| Jukx |
Sorry hoor DJ Iwan.. maar wat een FLUT-lijst. :)
De poll gaat over de beste Nederlandse producer.. maar van de producers die jij neer hebt gezet is er geen één die (herhaaldelijk) tot de platenkoffer behoort van de grote gevestigde (buitelandse) deejays. De namen die jij genoemd hebt zijn misschien in Nederland heel erg bekend maar in het buitenland stellen ze heel weinig voor.
Ja, ik vind eigenlijk dat Nederland zowiezo weinig producers kent die internationale erkenning genieten.
Een paar die dat wel zijn: Speedy J, Secret Cinema (gaan beiden al heel lang mee en zijn denk ik Neerlands beste en meest erkende producers.) Voor de rest: Lemon 8 (is vaste keus bij John Digweed en schijnt het helemaal te gaan maken), Sander Kleinenberg hoort er ook nog tussen.
Tja, voor de rest kan ik er op het moment niet zo veel verzinnen eigenlijk..
[edit]Schiet me toch weer een naam te binnen. Steve Rachmad aka Scorp, Sterac. Zo willen Carl Cox en Darren Emerson wel eens een plaatje van hem draaien. :)[/edit] |
|
|
| HiGH_NrG |
Tis toch Armin van Buuren geworden voor mij...paar lekkere plaatjes dit jaar...
Marco V daar strak achter...en Tiesto daar weer achter... |
|
|
| Remy D |
| De poll had beter de beste nl Trance-producer kunnen heten. Ik mis DJ Remy ook ertussen!!!!!!! Maar ik heb nu Marco V gekozen. |
|
|
| New Wave |
| dit slaat werkelijk nergens op.....als je een poll houd, zet dan zonodig bijna alle nederlandse producers (bekende) neer...wat jukx al zei........ik ga dus ook voor SPEEDY J.........beetje jammer weer.................maar ik heb marco v genoemd......wat moet ik anders...de rest zuigt fokking veel......... |
|
|
| Gurian |
Ik kies voor Tiësto
Omdat hij een aantal goede nummers heeft geproduceerd (Flight 643 en
Suburban Train), daarnaast vindt ik zijn laatste cd ook super relaxt
Daarna komt bij mij Marco V, vette nummers ma net niet zo goed als
Tiësto |
|
|
| John |
MARCO V!!!!!
ferry is 2 en bervoets & de goeij 3
en waarom staat barthezz erbij? :P
mzzzlss |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Ehm........weer een moeilijke keuze,
maar als ik toch moet kiezen: TIESTO! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by moogwai
Op de 2e plaats komt Armin van Buuren met 7 top producties/remixes:
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (2x)
System F feat. Armin van Buuren - Exhale (2x)
Rising Star - Clear Blue Moon
Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
Ayumi Hamasaki - Appears (Armin van Buuren's Sunset Dub)
|
Precies om bovenstaande nummers kies ik voor Armin! :) echt top producer en als 2de keus Marco V & Benjamin.
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Vooral die Rapture mix (bleeeeh) |
ik vind die juist super! beter als het origineel en ook zeker zo goed als de Riva mix, maar vind je het hele nummer al klote of alleen juist Armin's remix? |
|
|
|
|