|
שנה טובה!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
| שנה טובה כולם :) |
|
|
| OREN |
| שיהיה אחלה שנה לפורום הכי שרוט ברשת |
|
|
| DvJ |
| שנה טובה וחג שמח לכולם..... |
|
|
| FederalBI |
| שנה טובה לכולם ואמן שהצבא יפסיקה לקרוע אותנו (ציבור החיילים) בשנה הבאה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by guetag
שיהיה לכולם שנה של כמה שיותר סקס..!!;) |
לך זדין |
|
|
| sabi10 |
שנה טובה וחז שמח לכל חברי הפורום.
:D |
|
|
| Sniper |
ח'ברה יקרים שלי!!!
חג שמח! מי יתן והשנה הזאת תיהיה שנת שלום, אהבה, ביטחון, אושר, עושר וכל ברכה אחרת שיש בעולם..
אוהב את כולכם!
אלעד בן דוד |
|
|
| bekol ram |
שנה טובה!
שתהיה שנה של בריאות, אושר וחופש לכולם.
:happy2: |
|
|
| Hell_Copter |
| שיהיה לכולם שנה טובה!!! :) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
חג שמח כולם..
שנה טובה ורגועה לכולנו.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by FederalBI
שנה טובה לכולם ואמן שהצבא יפסיקה לקרוע אותנו (ציבור החיילים) בשנה הבאה |
למה מה כבר תעושה בצבא |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה מה כבר תעושה בצבא |
הנה זה מתחיל :rolleyes: |
|
|
|
|