|
Beste Buitenlandse Producer?
|
View this Thread in Original format
| djiwan |
Ik heb gekozen voor picotto die weer lekkere plaatjes uitbracht dit jaar
Awesome EP
Metmorphose EP
en niet te vergtene die op sacrifice |
|
|
| magrec |
nu gaat ik weer zeuren :p
naja doe dan maar timo maas |
|
|
| Miss Proximus |
Heb op Scot gestemd.....hoewel Mauro ook zeker in mijn top 3 staat :)
En verder de wat onbekendere formaties.....SOLID SLEEP!!! WALTER & GELDER!!!! LEXICON 4!!!!!! en natuurlijk PvD!!!!!!!!!! :) oooooooo Out there is echt toppie :) |
|
|
| magrec |
| walter & gelder is volgens mij van dj astrid toch? |
|
|
| Optimus Trance |
...moeilijk.....
heb voor Hennes & Cold gestemd, als had ik evengoed voor Tracid, Scot, of Mauro kunnen kiezen:D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
Kweenie....ik zag idd laatst een plaat met "dj Astrid presents - Gelder ...blabla" :)
Maar ik ken ze via Paul van Dyk..en die draaide "seven of nine" al toen ik nog nooit van Astrid gehoord had :) :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Kweenie....ik zag idd laatst een plaat met "dj Astrid presents - Gelder ...blabla" :)
Maar ik ken ze via Paul van Dyk..en die draaide "seven of nine" al toen ik nog nooit van Astrid gehoord had :) :D |
walter is de 2e naam van dj astrid ofzo (of de achternaam) |
|
|
| TimeportE |
| toch maar de scott project gekozen maar uuh waarom staat dumonde er niet bij.. die hebben dit jaar toch aardig wat vette nummertjes en remixies gemaakt (okeej ze klinken vaak het zelfde maar toch.. ) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by TimeportE
(okeej ze klinken vaak het zelfde maar toch.. ) |
Dat kan je eigenlijk ook voor Hennes & Cold en DJ Scot Project zeggen... niet dat t dan meteen mindere muziek is, integendeel, ik vind t ook een vorm van herkenbaarheid. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by magrec
walter is de 2e naam van dj astrid ofzo (of de achternaam) |
yep.. ze heet Astrid Walter :D |
|
|
| Little Theseus |
Scott Project & Mauro.
Maar dr is ook dit jaar echt weer zoveel geproduceerd dat ik er echt weinig over kan zeggen eigenlijk. |
|
|
| moogwai |
Waar is LAURENT VERONNEZ???
De man achter Airwave, Body-Shock, Cape Town, Cloud 69, Cosmic Junkie, Extreme Trax, E.N.E.R.G.Y., Extended Mirror, Fire & Ice, Freebase, Groove Syndicate, Indoctrinate, L-Vee, Magnetix, Meridian, Montera, North Pole, Nova, Oddworld, Planisphere, PLG, The Green Martian, Ultravibe, Velvet Girl, V-One, V-Two, V-Three en Zolex :D
Maar goed van dit rijtje.... kies ik voor Mauro Picotto vooral dankzij Proximus, Like This Like That, JoyEnergizer en Verdi :) |
|
|
|
|