return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Beste Label van het Jaar
View this Thread in Original format
djiwan
Overdose/Pulse

al die lekkere scot project stampertjes enzo :)
magrec
waar is hooj, waar is defected waar is yooshi.....

??????????????????

:p

edit kheb maar voor captivating sounds gekozen.
Optimus Trance
Tracid Traxxx!!!!
Al zat Overdose en Nukleuz er dicht achter...:D:D:D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by magrec
waar is hooj, waar is defected waar is yooshi.....

??????????????????

:p

edit kheb maar voor captivating sounds gekozen.


k'ook :) YUMMY wat een nummertjes brengen die uit :)

maar Vandit en Deviant doen er niet voor onder :)

En Above the Sky....want bij die gozer ben ik thuis geweest in London :) VET huis aan de Thames!!!! :)
Jukx
Beste label?
International Deejay Gigolos !! Label van DJ Hell.. stijl van het label is combinatie van electro & techno.. heeeerlijk! :)

Maar inderdaad.. ik vind het lijstje van labels verre van compleet! waar zijn Primate, Kanzleramt, CLR etc etc.
Hooj mag inderdaad ook niet ontbreken. Volg Hooj nog niet zo lang maar wat ik er tot nu toe van gezien/geluisterd heb, was allemaal heel erg lekker! :)
moogwai
na goed.. hier heb ik eigenlijk geen kaas van gegeten, want ik heb geen vinyls :D maar toch mis ik bonzai label van L-vee, M.I.K.E. en Yves DeRuyter
Little Theseus
Ik twijfelde tussen BXR en Tracid Traxxx..
Eigenlijk heeft BXR dit jaar heel veel goeds gedaan (commercieel gezien dan)
Begin dit jaar met Mauro Picotto's doorbraak; Komodo en Proximus. Piu had zich in feite al bewezen maar heeft dit jaar ook weer een paar zeer goede producties weten te persen en ja... Gigi D'Agostino, laat ik het daar maar niet over gaan hebben ;).
Dit moment zou ik zeggen: Tracid Traxxx maar eigenlijk moet ik kijken hoe ik het over het hele jaar gezien vind, dus BXR.
!_PeTrUs_!
Tracid Traxx omdat ik toch wel van het iets hardere stampwerk hou zo nu en dan...
AFTERNATIVE
Ik wou op BONZAI stemmen, maar die staat er niet tussen.....hmm dan stem ik maar nix
Remy D
Ik heb Tracid Traxx gekozen zonder twijfel!!!!

New Wave
Ik heb maar op session gestemt, heb ik wel wat plaaten van, echt super beukwerk!.

Daarbij vind ik Skunkworks (techno) ook super...maar die stond der nie bij :(
John
heb op BXR gestemd omdat serendipity daarop uitkwam volgens mij...en anders is et jammer..gigi ook op bxr lees ik net? hrm...rot naja kan gebeuren :D
eigenlijk zeggen al die labels zeggen me niet zoveel :)
(koop nooit platen vandaar)
mzzzlss
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement