| blighty |
Hi all,
Na lange tijd van afwezigheid op het forum willen David en ik jullie ervan op de hoogte stellen van het feit dat wij ons dance concept Equilibrium nieuw leven hebben ingeblazen. Op zaterdag 29 oktober 2005 zal er een nieuwe editie van Equilibrium plaatsvinden in de Old Cave in Nijmegen, een oude wijnkelder welke ideaal is voor een intiem trance progressive feest. Bij deze de flyer:
Natuurlijk zijn jullie van harte welkom!!
Kortom:
Equilibrium
Nijmegen
22:00 / 04:00
5 euro
Line up:
Blighty
Thomas Sagstad
David Leese
Marc-S
Greetz,
Blighty & David |
|
|