|
Halloween???
|
View this Thread in Original format
| morakickers |
Halloj allesamman!
Armin 20 okt blir ju kul men jag är nyfiken på vad som händer på Halloween... brukar ju vara någon/några riktigt roliga fester då. Det är kanske för mycket att hoppas på ngt riktigt stort på Münchenbryggeriet som tidigare år, eller Deep Dish på Sturecompagniet för den delen ;) ..., men jag håller tummarna.
Jag har iaf sökt och sökt och kan inte hitta ngn fest på Halloween i år. Är det ngn som vet ngt??
////Mora |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tja mannen ! Det var länge sen man såg dig !
Jag har inte heller nån direkt koll vad som händer... vilket datum är själva Halloweenhelgen ? Alhelgonahelgen är en annan va ? |
|
|
| morakickers |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tja mannen ! Det var länge sen man såg dig !
Jag har inte heller nån direkt koll vad som händer... vilket datum är själva Halloweenhelgen ? Alhelgonahelgen är en annan va ? |
Tjena Steve!
Senast var nog kryssen när du var beväpnad med filmutrustning till tänderna :) Jag har varit ute och rest och hunnit med lite klubbar oxå (Roger Sanchez i New York var nog bäst). Ska iaf på AvB så vi lär ses där :D
Jag tror Halloween och Allhelgona är samma, kan det vara 4 november i år?
Det verkar inte hända mkt eller så har relativt lite info kommit om det bara :(
//M |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by morakickers
Jag tror Halloween och Allhelgona är samma, kan det vara 4 november i år?
//M |
[Pjox]
Halloween och alla helgona är inte samma dag bara vi svenskar som tycker det så bekvämt att ha det så ;)
Alla helgona är väl typ alltid en lördag? Och jag tror halloween är den 31a okt.
Jag hoppas det är någon någolunda skojig fest då. Är ju så kul att klä ut sig :D
[/Pjox] |
|
|
|
|