|
29-10 Intiem met 16Bit Lolita's (3hrs) D-H
|
View this Thread in Original format
| justin q |
Zaterdag 29 Oktober staat er weer een Intieme avond op t programma..
In de undergroundse locatie de Catacomben worden de duistere klanken van o.a. 16Bit Lolita's uitgenodigd voor n 3 uur-set.. Hiervoor nemen ze hun platenkoffers EN live-apparatuur mee..!!
Maar ook zal er Casino nights zijn..zal er n oesterbar zijn..en zal er ook t 'Intieme hoekje' zijn...
Goed alternatief voor de mensen die niet naar ADE gaan, lijkt me..!
Datum: Zaterdag 29 oktober
Tijd: 23:00 - 05:00
Line-up: 16Bit Lolita's (3 hr set), Taco, Zoe Noa.
Locatie: Catacomben Den Haag
Info: www.intiem-event.nl |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by justin q
Zaterdag 29 Oktober staat er weer een Intieme avond op t programma..
In de undergroundse locatie de Catacomben worden de duistere klanken van o.a. 16Bit Lolita's uitgenodigd voor n 3 uur-set.. Hiervoor nemen ze hun platenkoffers EN live-apparatuur mee..!!
Maar ook zal er Casino nights zijn..zal er n oesterbar zijn..en zal er ook t 'Intieme hoekje' zijn...
Goed alternatief voor de mensen die niet naar ADE gaan, lijkt me..!
Datum: Zaterdag 29 oktober
Tijd: 23:00 - 05:00
Line-up: 16Bit Lolita's (3 hr set), Taco, Zoe Noa.
Locatie: Catacomben Den Haag
Info: www.intiem-event.nl |
Werk je toevallig voor die toko ofzo? Ik zou jou amper wat anders posten dat feestjes in de Catacomben... |
|
|
| Opti |
| Volgens mj is ie de organisator... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Opti
Volgens mj is ie de organisator... |
Ik bedoel maar... |
|
|
| eieregooie |
| Er zijn teveel feestjes 29-10 |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Er zijn teveel feestjes 29-10 |
klopt... |
|
|
| justin q |
Nog mensen die Intiem gaan in Den Haag a.s. zaterdag of is t ADE wat toch de boventoon voert...?!
Ik ben iig van de Intieme partij... Lekker de diepte in gaan :cool: Zin in!!! |
|
|
| xxl |
| ik kom wel even om de hoek kijken en misschien even dansuh... |
|
|
|
|