|
Innercity 17-12-2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
Deze mag in de boeken :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| Zo ben je suf dan.....:D |
|
|
| jp |
| Dat krijg je als Swampert de zoekfunctie uitschakelt |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by jp
Dat krijg je als Swampert de zoekfunctie uitschakelt |
Idd, nog steeds...
btw leuke sig |
|
|
| New Wave |
HOHO maar je kan natuurlijk ook met GOOGLE zoeken he:o
Swamper zal die verwijzing wel gratis heben gemaakt.............of zou hij daar een kleinigheidje voor krijgen...daar zou ik ook mijn zoekfunctie voor uitzetten.:eek: |
|
|
| ahp2002 |
wat een offtopic gelul over zoekmachines
gaan we het nu over wiet hebben of wa? |
|
|
| New Wave |
| Ik vind dat wiet verbouwen gestimuleerd moet worden door de overheid.:o Zo veel groen hebben we in ons kikkerlandje niet meer en het wordt alleen nog maar minder. Dus al het groene wat we met elkaar kweken zou naar een groener nederland leiden! :o |
|
|
| jp |
| Hennep is een zeer nuttig product. Zonder hennep hadden we geen touwen en zeilen gehad en waren Piet Heijn, Barentz en Michiel de Ruyter nooit in staat geweest de Portugezen en Spanjaarden te dizzen . De Gouden Eeuw had nooit bestaan en de VOC was een voetbalclub uit Coevorden geworden. Hulde aan de cannabis :o |
|
|
| ahp2002 |
ik ben een complete newbie qua kweken.
gelukkig verzorgd deze gids een goede eerste stap richting het kweken:
http://www.wietcd.nl/kweken!!.htm |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ik ben een complete newbie qua kweken.
gelukkig verzorgd deze gids een goede eerste stap richting het kweken:
http://www.wietcd.nl/kweken!!.htm |
Daar moet je voor dokken. :p Voor informatie ga ik naar wietforum.nl
Dara is echt alles te vinden. |
|
|
| Cosmic |
er is een apart wiet-forum?:haha:
Dit is een lied over een plant
een groene plant, een mooie plant
een welriekende plant, een grote, een sterke
ja, een nuttige plant
Het gaat over de Cannabis sativa 'Hollandica' |
|
|
|
|