|
עיצוב / בניית אתרים - בבקשה להיכנס!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחים שלי
אני חייב עזרה מכם
כל מי שיש לו כישרון בעיצוב, או בתכנות
או שיש לו סקריפטים פצצתיים
או שסתם בא לו לעזור לי
אני אודה לכם מאדד
צרו קשר
זה ממש חשוב |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחים שלי
אני חייב עזרה מכם
כל מי שיש לו כישרון בעיצוב, או בתכנות
או שיש לו סקריפטים פצצתיים
או שסתם בא לו לעזור לי
אני אודה לכם מאדד
צרו קשר
זה ממש חשוב |
אם אני יכול לעזור סבבה...
אולי אם תיהיה קצת יותר מפורט בקשר למה אתה צריך אז יהיה לי יותר קל לעזור לך...
;) ;) ;) |
|
|
| DjChook |
בתכלס מה שאני רוצה הוא מניו עברית יפה
עדיף בפלאש ...
ואם יש למישהו איזה רעיון לגבי יעני הצד של התכנים באתר, באיזה צורה זה יעשה
יעני אולי מסגרות וכדומה |
|
|
| Dj-2TaLL |
סבבה...
אני יגיד לך מה אני עסוק עכשיו...
לחץ והכול אז מתי שיהיה לי זמן אני ינסה לעזור לך... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
סבבה...
אני יגיד לך מה אני עסוק עכשיו...
לחץ והכול אז מתי שיהיה לי זמן אני ינסה לעזור לך... |
טוב סבבה, אתה יודע במקרה בערך מתי ? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב סבבה, אתה יודע במקרה בערך מתי ? |
לא חודשים...
אני מניח שעוד איזה שבועיים...
למה יש לי שבוע הבא גדנ"ע |
|
|
|
|