|
Het verleden en de toekomst van de Trance-scene
|
View this Thread in Original format
| diddi |
llo,
Ik vroeg me af of er niks bestaat rond het dance en trance verleden van België. Oprichting van labels (bv Bonzai), de pioneers, de legendarische clubs (bv. At The Villa), de eerste trance-plaat en de evolutie tot wat trance vandaag is.
En wat voor de toekomst. Hoe zal de Trance er binnen 10 jaar uitzien? Zal het nog bestaan? Verdere versplinteringen? Wat als Tiesto stopt? :toothless (of een andere bekende producers/dj's)
Feel free to discuss... |
|
|
| diddi |
^ idd, very nice...
Bestaat er zo nix van onze pioneers? :conf: |
|
|
| Antony |
waarom maken we zelf gene BETA-history site:p
(ik stel meneigen ni kandidaat, kan da ni en heb geen webruimte op overschot) |
|
|
| diddi |
| Wat stelt ge voor qua inhoud? :p |
|
|
| Eagle` |
| de toekomst ziet er in ieder geval ni veel soeps uit imo |
|
|
| pooley |
| zeggen ze al vanaf 2000 dus ja ... |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by diddi
Wat stelt ge voor qua inhoud? :p |
daar zou dan over gebrainstormed moeten worden door de Senior BETA's eh:p ik ken nog ni zoveel van den Trance van vroeger... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by pooley
zeggen ze al vanaf 2000 dus ja ... |
"vroeger wast beter"-syndroom zekers? |
|
|
| Wildfir3 |
is ook zo qua trance
andere genres buiten beschouwing gelaten ofcoz (mcprog was nooit goe ^^) |
|
|
|
|