return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Het verleden en de toekomst van de Trance-scene
View this Thread in Original format
diddi
llo,



Ik vroeg me af of er niks bestaat rond het dance en trance verleden van België. Oprichting van labels (bv Bonzai), de pioneers, de legendarische clubs (bv. At The Villa), de eerste trance-plaat en de evolutie tot wat trance vandaag is.

En wat voor de toekomst. Hoe zal de Trance er binnen 10 jaar uitzien? Zal het nog bestaan? Verdere versplinteringen? Wat als Tiesto stopt? :toothless (of een andere bekende producers/dj's)


Feel free to discuss...
diddi
http://ninetiesdance.web-log.nl/


wat informatie, maar nog niet echt specifiek naar Trance
Hydra
http://www.legendaryclubs.be/
djcresto
quote:
Originally posted by Hydra
http://www.legendaryclubs.be/


ah nice :D
diddi
^ idd, very nice...

Bestaat er zo nix van onze pioneers? :conf:
Antony
waarom maken we zelf gene BETA-history site:p

(ik stel meneigen ni kandidaat, kan da ni en heb geen webruimte op overschot)
diddi
Wat stelt ge voor qua inhoud? :p
Eagle`
de toekomst ziet er in ieder geval ni veel soeps uit imo
pooley
zeggen ze al vanaf 2000 dus ja ...
Antony
quote:
Originally posted by diddi
Wat stelt ge voor qua inhoud? :p


daar zou dan over gebrainstormed moeten worden door de Senior BETA's eh:p ik ken nog ni zoveel van den Trance van vroeger...

Dark Apostle
quote:
Originally posted by pooley
zeggen ze al vanaf 2000 dus ja ...


"vroeger wast beter"-syndroom zekers?
Wildfir3
is ook zo qua trance

andere genres buiten beschouwing gelaten ofcoz (mcprog was nooit goe ^^)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement