return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עזרה ב Cubase
View this Thread in Original format
omergunr
התקנתי את התוכנה Cubase SX 3 והכל סבבה.. אני בא ללחוץ להכינס אליה וזה מה שזה נותן לי.. :[[ מה לעשות

http://img354.**************/my.php?image=dfadadg6uz.jpg

תודה מראש על העזרה
TTman
אתה צריך לפרוץ את זה.
יש לי את הפריצה של זה על המחשב, אני כרגע לא בבית..
אני אנסה לעזור לך יותר מאוחר...
omergunr
עוד מישהו?
:[
מחר בבוקר אני רוצה לשבת על התוכנה
:[[[
coby
כן זה הפרוטקשן של הגרסא הפרוצה

אתה צריך להפעיל את האמוליטור שאמור לבוא עם ההתקנה אם התקנת
h20
אז יש לך אתזה חפש

c:\program files\syncrosoft\pos\h2o\cledx.exe

זה ישים לך אייקון קטן בטרייבאר


אני כבר החלטתי שאני יקנה את הגרסא הבאה.. למרות שזה דיי יקר
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by coby

אני כבר החלטתי שאני יקנה את הגרסא הבאה.. למרות שזה דיי יקר


יישר כוח!

אפילו אני כנראה יחטא בנושא הזה:eek:
coby
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יישר כוח!

אפילו אני כנראה יחטא בנושא הזה:eek:


בעקרון כל עוד אתה לא מרוויח מזה כסף אין לך מה להרגיש רע עם עצמך..

אבל באמת החברה הזאת השקיעו ועשו עבודה טובה בתוכנה הזאת, מגיע להם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by coby
בעקרון כל עוד אתה לא מרוויח מזה כסף אין לך מה להרגיש רע עם עצמך..

אבל באמת החברה הזאת השקיעו ועשו עבודה טובה בתוכנה הזאת, מגיע להם


אם יום אחד גם אני יגלה שיש לי כשרון בזה אני מאמין שלא יהיה מנוס מלתת להם תקרדיט בעצמי...

עד אז...אין ברירה:(
TTman
quote:
Originally posted by omergunr
עוד מישהו?
:[
מחר בבוקר אני רוצה לשבת על התוכנה
:[[[



הנה אחי, בקשר למה שדיברנו מקודם

Link

תהנה
omergunr
ואייייייייייייייייייייייי ענק אחי תודה!!!!
עשיתי את כל מה שאמרתה + הורדתי קראק ועובד כמו גדול!!
המון תודה..

עכשיו החלק הקשה באמת .. ללמוד את התוכנה :[[
TTman
תהנה
שיהיה בהצלחה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement