|
עזרה ב Cubase
|
View this Thread in Original format
| TTman |
אתה צריך לפרוץ את זה.
יש לי את הפריצה של זה על המחשב, אני כרגע לא בבית..
אני אנסה לעזור לך יותר מאוחר... |
|
|
| omergunr |
עוד מישהו?
:[
מחר בבוקר אני רוצה לשבת על התוכנה
:[[[ |
|
|
| coby |
כן זה הפרוטקשן של הגרסא הפרוצה
אתה צריך להפעיל את האמוליטור שאמור לבוא עם ההתקנה אם התקנת
h20
אז יש לך אתזה חפש
c:\program files\syncrosoft\pos\h2o\cledx.exe
זה ישים לך אייקון קטן בטרייבאר
אני כבר החלטתי שאני יקנה את הגרסא הבאה.. למרות שזה דיי יקר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by coby
אני כבר החלטתי שאני יקנה את הגרסא הבאה.. למרות שזה דיי יקר |
יישר כוח!
אפילו אני כנראה יחטא בנושא הזה:eek: |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יישר כוח!
אפילו אני כנראה יחטא בנושא הזה:eek: |
בעקרון כל עוד אתה לא מרוויח מזה כסף אין לך מה להרגיש רע עם עצמך..
אבל באמת החברה הזאת השקיעו ועשו עבודה טובה בתוכנה הזאת, מגיע להם |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by coby
בעקרון כל עוד אתה לא מרוויח מזה כסף אין לך מה להרגיש רע עם עצמך..
אבל באמת החברה הזאת השקיעו ועשו עבודה טובה בתוכנה הזאת, מגיע להם |
אם יום אחד גם אני יגלה שיש לי כשרון בזה אני מאמין שלא יהיה מנוס מלתת להם תקרדיט בעצמי...
עד אז...אין ברירה:( |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by omergunr
עוד מישהו?
:[
מחר בבוקר אני רוצה לשבת על התוכנה
:[[[ |
הנה אחי, בקשר למה שדיברנו מקודם
Link
תהנה |
|
|
| omergunr |
ואייייייייייייייייייייייי ענק אחי תודה!!!!
עשיתי את כל מה שאמרתה + הורדתי קראק ועובד כמו גדול!!
המון תודה..
עכשיו החלק הקשה באמת .. ללמוד את התוכנה :[[ |
|
|
|
|