|
Feestjes dagboek (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Wel een rare thread hoor :). Ik ga elke week naar een feest(je) of clubavond :o . Echt wel onmogelijk dus om deze allemaal op te noemen. Heel veel feesten die Mike Vee heeft gedaan heb ik ook gedaan. Inclusief al die Roosenberg en Brabanthalfeesten (daar begon het allemaal mee voor mij :crazy: ). Uitgezonderd alles wat met hardcore te maken heeft natuurlijk :D . En dat zijn er een pak ! Respect idd. Conclusie BETA's feesten niet echt frequent ?!? Bv die "weekend"threads zijn ook altijd maar aan de saaie kant als het op feesten aankomt :p . Of vergis ik mij ... |
Je leeft nog!!!  |
|
|
| Aurélie |
| Tuurlijk snoeperd ;) ! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Tuurlijk snoeperd ;) ! |
Nu kan ik eindelijk weer dromen over je ogen die mooie zijn dan de mooiste bloemenweiden.  |
|
|
| Aurélie |
| Threadverneuker :o |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
2004: Cityparade préparty => sterke armin
2003: Antwerp is burning indoor => beste armin in de kleine zaal, afsluiten met mike
|
2 ongelooflijk goddelijke sets dat
AIB was gewoon goddelijk
en Cityparade was ... ja ook goddelijk é :p nee, zo beetje in de regen staan flippen op armin was wel cool, zalige set, alleen jammer van die vorige dj die constant stond onnozel te doen op het podium :whip:
nuja, armin draaide communication :crazy: |
|
|
| New Wave |
| Noujazeg, ik had net een hele mooi nieuwe gemaakt. :( |
|
|
| Bunz |
De lijst is nog vrij kort, ma der wordt aan gewerkt ;)
26/06/04: City Parade (Pre + Parade): Armin van Buuren
24/09/04: Illusion Re:Activated: Marco V, Cor Fijneman, residents
13/11/04: I Love Techno: Sven Vath, Carl Cox, ..
16/04/05: Sensation White Belgium: Armin van Buuren, Marco V, Junior Jack, ..
27/05/05: Mayday Belgium: Paul van Dyk, Lexy & K-Paul, NuNRG, ..
23/09/05: Illusion 18 Years: Tiesto, Ronald van Gelderen, residents |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Wel een rare thread hoor :). Ik ga elke week naar een feest(je) of clubavond :o . Echt wel onmogelijk dus om deze allemaal op te noemen. Heel veel feesten die Mike Vee heeft gedaan heb ik ook gedaan. Inclusief al die Roosenberg en Brabanthalfeesten (daar begon het allemaal mee voor mij :crazy: ). Uitgezonderd alles wat met hardcore te maken heeft natuurlijk :D . En dat zijn er een pak ! Respect idd. Conclusie BETA's feesten niet echt frequent ?!? Bv die "weekend"threads zijn ook altijd maar aan de saaie kant als het op feesten aankomt :p . Of vergis ik mij ... |
staat ook bij vermeld dat de wekelijkse clubavonden er niet bij worden vermeld. Vroeger ging ik ook bijna elke week naar discotheken. Zo de periode van 98 tot 2001. De laatste jaren is dat wel fel afgezwakt door een gebrek aan auto, vrienden met dezelfde smaak die een lief hebben, zelf een lief hebben, gebrek aan andere vrienden met dezelfde smaak, gebrek aan goeie clubs en het vele sporten. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
Conclusie: Zoveel mooie memories. Ik moet weer eens feestjes beginnen doen :) |
Word! :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by New Wave
Je leeft nog!!! |
Mooie signature man! :) |
|
|
| New Wave |
Awakenings Festival 2 juli 2005
Awakenings 16 april 2005
Awakenings 28 januari 2005
Awakenings Festival 3 juli 2004
Udo 7 mei 2004
Addiction 28 februari 2004
Utrechts Techno Platform 9 januari 2004
I Love Techno 18 oktober 2003
Party in Progress 26 september 2003
Awakenings Festival 5 juli 2003
Riverdance 21 juni 2003
Mainstage 31 mei 2003
Awakenings 20 april 2003
Nexus · on Tour 15 februari 2003
Club Q 1 februari 2003
Awakenings 31 december 2002
Innercity · 2002 21 december 2002
HouseNation vs Platinum · Hardstyle vs Newstyle 7 december 2002
Nexus 30 november 2002
Armin Only · 12 Hour Set 26 oktober 2002
Decibel · Outdoor Festival 2002 31 augustus 2002
Mystery Land · 2002 17 augustus 2002
Nexus 10 augustus 2002
Addiction 9 augustus 2002
Dance Valley 2002 3 augustus 2002
Sixpack geweldig 6 juni 2002
Awakenings · NDSM Opening 18 mei 2002
Base in your F#ce 29 maart 2002
Nexus 23 februari 2002
Innercity · Large and in charge 29 december 2001
Awakenings 7 december 2001
Nexus 1 december 2001
Awakenings 26 oktober 2001
Dance Valley 2001 4 augustus 2001
Shockers 5 mei 2001
Innercity · 2000 30 december 2000
Heineken Horizons 28 april 2000
Innercity 11 december 1999
Innercity 20 februari 1999
Sinds 2003 bijna niet meer naar feesten geweest. veel te druk. |
|
|
| Nyah |
Leuke thread; Zehra ge hebt dat allemaal schoon bijgehouden
En aangezien we vaak samen weg zijn geweest, kan ik veel kopiëren van u :o
16 mei 2003: Illusion on tour @ Fitlink - Diepenbeek
24 oktober 2003: Decibel @ Boorsem – Maasmechelen
5 december 2003: Tiesto & Mike @ Versuz - Hasselt
17 april 2004: Ferry Corsten @ Nightlive – Maastricht (NL)
19 mei 2004: Dutch Connection@ Versuz - Hasselt
20 juli 2004: Sasha Involver Album Tour @ Café D'Anvers - Antwerpen
24 juli 2004: Beta-Party @ Sporthal – Oudegem
4 september 2004: Antwerp is Burning Outdoor
29 januari 2005: DMCX @ Neerpelt
2 april 2005: BETA Party V2 @ The Rector – Gent
? mei 2005: Cosmic Gate @ Highstreet
14 augustus 2005: Tommorrowland
Ik zal er hier en daar nog wat vergeten zijn, want ik hou dat eigenlijk niet bij. |
|
|
|
|