return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בעיה בצורב
View this Thread in Original format
Segev
כמו שאתם רואים הצורב לא מסיים את הפעולה הוא דופק לי את הדיסק וזה יש למישהו מושג מה זה?

http://img47.**************/my.php?image=untitled9wm.jpg
KrazyDJs
הוא לא נותן לך שום error?

תאכל"ס בלי שגיאה זה או בעיית חומרה או בעיית תוכנה...וזה לא קל לדעת..

דברים שצצים לי לראש שאתה יכול לעשות :
לבדוק עם דיסק אחר
לצרוב במהירות איטית יותר
לנסות להתקין מחדש את נרו
לבדוק אם הצורב יושב טוב בתוך המחשב ומחובר כמו שצריך
לנסות לצרוב קבצים אחרים
TTman
תנסה לעשות רק בדיקה, בלי צריבה.

או שנסה להתקין תוכנת צריבה אחרת

מקווה שתצליח
Shahar
אולי הבעיה בקבצים שאתה צורב
הצורב שלי עד היום לא מסכים לצרוב לי את
bt - force of gravity (ferry corsten remix)
זה הטראק הבעייתי היחיד
אולי זה סתם בעיה בנרו
נסה עם קבצים אחרים ותוכנה אחרת
Segev
ואללה תודה ניראה כאילו זה עובד עם התוכנת צריבה של
media player
אבל זה צורב חצי שעה..
למישהו יש תוכנת צריבה להמליץ לי עליה?
zhrje
רואים שהחלפת לנרו 7.. בטח זאת הבעיה.. תחזור לנרו הקודם פשוט
Segev
האמת שזה התחיל לפני שהחלפתי..
וטעות שלי זה רק ניראה כאילו זה הסתדר אולי פורמט טוב יעזור :]
DjChook
בתכלס, היום צורבים נמכרים כמו לחמניות
ויש מלא דגמים על הפנים שנדפקים אחרי מספר חודשים
מקווה שזה לא הסיפור אצלך
Segev
יש לי צורב של
lg
החזיק כבר שנה ומשהו..
מקווה שהוא יחזור לעבוד אחרי הפירמוט רק שאני אין לי כוח לפרמט :D
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בתכלס, היום צורבים נמכרים כמו לחמניות
ויש מלא דגמים על הפנים שנדפקים אחרי מספר חודשים
מקווה שזה לא הסיפור אצלך


+1
אני לפני 5 שנים קניתי צורך
HP
ב 1800 שקל
ועד היום אני לא מחליף אותו אפילו שהוא
x8
אני יכול ב 250 שקל לקנות צורב
x52
ואני לא מחליף אותו בחיים כי הוא ממש חייתי
אף פעם לא עשה ובע"ה לא יעשה בעיות

גם המחשב שלי ד"א 6 שנים אצלי ולא שידרגתי בו כלוםםםם חוץ מארדיסק
ואני מצליח להריץ עליו כל מה שבא לי חוץ ממשחקים
ב 6 האלה הספקתי לראות חברים שקונים מחשב ואחרי כמה חודשים בוכים שהוא נדפק להם ותכלס המחשב שלי שורד ולא מאכזב
אבל כנראה בקרוב אני קונה מחשב חדש

DjChook
תשמע זה הכל תלוי בצרכים שלך
יש ימים שפתוח אצלי באקספי גם
emule / dc
וגם איזה
PHOTOSHOP
ו DREAMWEAVER
שלא נדבר על מסנג'ר אייסיקיו ווינאמפ
ואיזה 5-6 אקספלוררים

במקרה כזה לא משנה מה תגיד גם 512 יזייפו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement