return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
piet bervoets en johan gielen (pg. 2)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
dus pietje draaide goed? das mooi, want vrijdag ga ik nog naar een feessie toe waar ie ook draait (en ja gielen draait daar OOK, netzoals misja (helsloot, red.)

o ja, of nauwer ook fijner is moet je bij rubje dubje vragen, weet daar alles van:D :D :D :D :D :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

groeten kolkiewolkie
Gurian
Nou...... vertel vertel

Of moeten we daar een nieuwe post voor openen :D
NiTro
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
dus pietje draaide goed? das mooi, want vrijdag ga ik nog naar een feessie toe waar ie ook draait (en ja gielen draait daar OOK, netzoals misja (helsloot, red.)

o ja, of nauwer ook fijner is moet je bij rubje dubje vragen, weet daar alles van:D :D :D :D :D :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

groeten kolkiewolkie



/me will b there 2... :D :D :D
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

o ja, of nauwer ook fijner is moet je bij rubje dubje vragen, weet daar alles van:D :D :D :D :D :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

groeten kolkiewolkie


Ik geloof dat ik iemand op dit moment helemaal niet erg aarig meer vind! :whip: :whip: :whip:
Geloof dat ik mijn vredige kerstgedachte even laat voor wat ie s, en de omgekeerde kerstgedachte maar s richting Kermit de Kikker :sadgreen: ga uitvoeren !
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by NiTro



/me will b there 2... :D :D :D


o ja, en ben je nog ergens aan te herkennen ofzo, ik waarschijnlijk aan de enorme doorsnee waarmee ik die avond gepaard zal gaan ivm een familyparty eerder die avond

greetz kolkiewolkie
tango
Ehmz, guys.....

Zijn jullie er niet op de hoogte van dat er GDV vannacht iemand is neergeclocked in de scanner's!?

Die kerel is dus in de scanners neergeschoten en op weg naar het ziekenhuis overleden.

Misschien dat de politie de discotheek even wil dichthouden ivm sporenonderzoek etc.

Grtz,
TNG
NiTro
quote:
Originally posted by tango
Ehmz, guys.....

Zijn jullie er niet op de hoogte van dat er GDV vannacht iemand is neergeclocked in de scanner's!?

Die kerel is dus in de scanners neergeschoten en op weg naar het ziekenhuis overleden.

Misschien dat de politie de discotheek even wil dichthouden ivm sporenonderzoek etc.

Grtz,
TNG


Yo tango, ja ik zag het op tv ja, klote zooi, maar goed dat deze party in Lucky is...


quote:
Originally posted by kolkiewolkie
o ja, en ben je nog ergens aan te herkennen ofzo, ik waarschijnlijk aan de enorme doorsnee waarmee ik die avond gepaard zal gaan ivm een familyparty eerder die avond


mmmm ik denk dat ik te herkennen ben aan de enorme zwerm vrouwen om me heen :D :D :D :rolleyes:

nee ik sta altijd links van de dj's of op de dansvloer en doe mn witte g-star shirtje aan; alsof ik de enige ben :toothless :toothless :toothless

Laterrr...
kolkiewolkie
Bedenk me opeens dat mijn kop ergens op pagin 14 - 16 bij de thread 'laat jezelf zien..' staat, dus als (en alleen ALS) je me herkent, feel free to knock (niet te hard, just for a call)

greetz kolkiewolkie
Ruben_Dubbink
hehe......daar sta je inderdaad als Kermit de Snikkel! j/k!
Jongens, kijk er nog maar s goed naar,
na 31 december kan het misschien niet meer :D
NiTro
hahah kolkiewolkie aka kermit de snikkel :D :D :D maar ALS ik je al tegenkom zal ik je ff aantikken. En ik zal ook ff kijken als ik nog een fototje heb liggen voor de laat jezelf zien thread...

John
quote:
Originally posted by tango
Ehmz, guys.....

Zijn jullie er niet op de hoogte van dat er GDV vannacht iemand is neergeclocked in de scanner's!?

Die kerel is dus in de scanners neergeschoten en op weg naar het ziekenhuis overleden.

Misschien dat de politie de discotheek even wil dichthouden ivm sporenonderzoek etc.

Grtz,
TNG


hmm nog nix van gehoord over een schietpartij
en et lijkt me erg sterk dat dat de scanners in dordt is...je moet door een metaaldetector (iedereen, geen uitzonderingen) en op de weg naar het ziekenhuis...ja ag...het ziekenhuis ligt er tegenover.. hooguit 200 meter, was ie vrijwel in een keer dood...
ik kan er ook nix over vinden op nu.nl dus im geloof et pas als ik bewijs zie/hoor.
vanavond trouwens plastic fantastic daaro met marco v :) en in de old school zaal lady dana en darkraver :D
mzzzzls
John
oh vaag tis nog waar ook:

Na het verschrikkelijke incident op maandagnacht 24 december heeft de directie van Scanners besloten om de feesten met de kerstdagen af te gelasten. Dit om aan te geven dat wij het zinloze geweld meer dan zat zijn.

Ons medeleven gaat uit naar het slachtoffer en zijn nabestaanden.

Wat is er precies gebeurd?
Afgelopen maandag had een organisatiebureau Scanners afgehuurd voor een R&B Party. Dit was het eerste R&B feest in Scanners.
Om 04.45 uur is een 21 jarige jongen uit Tilburg van Antilliaanse afkomst in de grote zaal met een vuurwapen neergeschoten. Onderweg naar het ziekenhuis is hij overleden. De geruchten zijn dat het mogelijk om een afrekening binnen het Antilliaanse milieu gaat. Het mag duidelijk zijn dat door dit toedoen de naam van Scanners, PPS beveiliging en de gemeente Dordrecht hiermede in een kwaad daglicht is komen te staan.Ondanks cameracircuit, detectiepoorten, verscherpte controle bij het visiteren en backup van politie zijn er helaas toch personen die de normen en waarden in het leven totaal negeren.
Wij zijn dan ook met zijn allen ontzet door dit voorval.
In verband met het politieonderzoek kunnen we meer informatie helaas nog niet verstrekken.

Via de media of onze website laten wij u weten wanneer Scanners weer geopend is.

Directie Scanners


maar ja dan heb je et wel over een r en b party......en als je weet hoeveel antillianen in dordt wonen die altijd terinzooi maken...krispijn <--kutbuurt (ik scheer niet alles over 1 kam, maar toch is et daar niet veilig) wel vaag dat een wapen zomaar naar binnen kan...ik werd altijd 2 keer gefoeilleerd (gek uitziende indo?? :D)
naja toch wel weer kut...voorlopig geen scanners dus
mzzzzls
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement