|
ILTA Monthly Awards - September Edition
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
אוקיי אז הנה הטרד הראשון שפותח מסורת ארוכה שנקווה שתהיה מוצלחת
כל אחד מוזמן לסכם מנקודת מבטו האישית והאובייקטיבית את החודש שעבר עלינו ונגמר ממש כמה ימים לפני שנכנסנו אל תקופת החגים
אני יחשוב עוד טיפה ויגיע למסקנה הסופית לגבי הסיכומים שלי |
|
|
| KrazyDJs |
אהה,ספטמבר היה אחלה חודש מבחינתי :)
Track Of The month: LCD Soundsystem - Tribulations (Tiga's Out Of The Trance Closet Mix) [ Sample ]
רמיקס אדיר של טיגה, רשע, חופר, טרייבליסטי...אלקטרו האוס משוגע כהרגלו...
טיגה משחק עם הווקאל פה בצורה מטורפת שתדביק אותכם לשיר הזה בכמה שמיעות הראשונות...הטראק לקראת האמצע נמשך יותר לכיוון הטראנס מאשר ההאוס, ולכן גם שם המיקס של טיגה...בהחלט הקטע שלי לספטמבר :)
Producer Of The Month: Thomas Schumacher [ Discogs Profile ]
תומאס שומאכר, אסיד ואלקטרו...זה מה שמאפיין את היוצר בעל הרזומה המעולה...
קטעים שגרמו לי לבחור בו :
Thomas Schumacher - Tainted Schall
זהו בוטלג בין Soft Cell - Tainted Love
ל Elektrochemie LK - Schall (שגם מאחוריו עומד שומאכר)
Aha - Celice (Thomas Schumacher Dubmix)
הווקאל המזוויע משו נחסך מאיתנו במיקס דאב מעולה לשיר הזה של תומאס, שוב מתאפיין באסיד וביסנט ה 303 שמאפיין אותו כ"כ...
Tomcraft - Sure Shot (Thomas Schumacher Re-Edit)
אדיט נהדר לקטע הנחמד של טומראקפט, ווקאל חביב ויצירת טק-האוס, מלאה באסיד שמשגעת את המוח...
Psychedelic Of The Month: The Misted Muppet - Photos Of Ghosts [ Sample \ VA - Vibraspirit 11 ]
The Misted Muppet - אחד מיוצרי הפסי טראנס (הישראלים :) ) האהובים עלי...
בא עם קטע אפל, ודי מפחיד למען האמת..
מנגינה די מפחידה בהתחלה שמכניסה למצב רוח רשע, גיטרות מפוצצות במשך כל הטראק ועוד קטע מעולה לאוסף הפסיכודאלי...
זהו לספטמבר אני חושב..
לקח לי קצת זמן לשבת על זה..לעשות את כל הצבעים והכל :p
אם אני אצליח לגרד עוד איזה מועמדות כלשהי אני אערוך ואוסיף.. |
|
|
| m0sh |
| אני לא חושב שאמן עושה בחודש מספיק שירים בשביל שיהיה כל חודש קטגוריה של אמן החודש |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by m0sh
אני לא חושב שאמן עושה בחודש מספיק שירים בשביל שיהיה כל חודש קטגוריה של אמן החודש |
דבר ראשון עדיף שנשאיר את הדיונים לת'רד שמדבר על כך, ולא על הת'רד שיש בו את הדירוגים עצמם, אז חן - אם אתה לא עסוק בחיבור צינורות או משו :p
בכל מקרה אני מדבר בכלליות...
גם הטראק הפסיכודאלי בכלל יצא באלבום שיצא באפריל..
אבל הכללתי אותו בחודש הזה כי זה מתי ששמעתי אותו..
בנוגע לאמן, וואלה רק החודש גיליתי אותו ואת הקטעים שלו, וניסיתי להוציא ממנו כמה שיותר מידי וחפרתי עמוק למצוא עוד קטעים טובים שלו...ובשבילי הוא אמן החודש...חודש הבא אולי אני אמצא עוד קטעים שלו ואני אכליל אותו שוב, לך תדע.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב נסכם את משאמרתם שאמן החודש יכול להיות אמן שאותו איש פורום שכתב תפוסט החליט לשים עליו את הזרקורים מסיבה זו או אחרת באותו חודש והוא יוסיף הסבר מדוע הוא בחר בו - זה יהיה הכי הוגן והכי נכון
Tune Of The Month: Manipura - Slitz [Only Records] Sample
קטע מצוין שהשתחרר ממש בסוף חודש ספטמבר בלייבל הדיגיטלי (משמע כנראה לא נראה אותו על וייניל) - אונלי רקורדס דיגיטל
הקטע הזה משלב פרוגרסיב עם ווקאל יפהפה שמופיע בחלקים מסוימים בקטע (רק קול ללא מילים) המון ברייקים ובקיצור פשוט קטע מצוין
ארמין ואן ביורן הרים לו את הפיץ מאווווד באסוט 206 כאשר הוא פתח עם הקטע הזה...בכל אופן בחירה מצוינת של ארמין ונכון לספטמבר זוהי גם הבחירה שלי
Label Of The Month: Only-Records אתר הבית של הלייבל
ההתלבטות היתה בין הסאב לייבל של מרקוס ששחרר את החלק השישי באוספי הקולהארבר שלו (השביעי יצא בטווח שבין ספטמבר לאוקטובר) וגם את הקטע המדובר עם ריפרצ'ר לבין הלייבל הקטן הזה שחי ברובו מהורדות בתשלום
ובכן הלייבל הקטן מסיים עם ידו על העליונה בזכות אותו קטע חודש + קטע נוסף של מאניפורה וגם בזכות שתי קטעים מעולים של יוצר מבטיח נוסף בשם
3 colours
שיוצר יותר פרוגרסיב האוס
כל אלה שהשתחררו במהלך ספטמבר מקנים ללייבל הזה את הבחירה המוצדקת מבחינתי ומי יתן ונראה את אותם קטעים מצוינים עולים על תקליט
פאדיחת החודש: שיט התענוגות של נקסט הפקות
אז הוספתי לבחירות שלי החודש את הקטגוריה החשובה הזו
נכון זה בעיקר כי הייתי שם
אז הסיפור בקצרה
יוהן חילן נמצא על האוניה אף אחד לא סוגר איתו שעת עליה ואף אחד גם לא סוגר איתו על מתי ואיך הוא יקבל תכסף
התוצאה יוהן חילן לא מנגן על האוניה
פאדיחות גם מלבד זו לא היו חסרות ולכן נקצר ונאמר שהפאדיחה הגדולה היתה לקרוא לזה שיט תענוגות או סופ"ש של מסיבות סביב השעון או סתם להגיד שזה היה מאורגן
זהו לבנתיים אין לי כרגע עוד... |
|
|
| Segev |
עקב 7 חודשים של חוסר עיקביות מוחלט כמעת בגלל חברה אני לא ממש יכול להגיד את נבחרי החודש הקודם אבל בהחלט אני ישתתף בסוף החודש הזה
זה אחלה רעיון תמשיכו את הטרד הזה.. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אז חן - אם אתה לא עסוק בחיבור צינורות או משו :p
|
או במילים אחרות
לך תדחוף זרג |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
או במילים אחרות
לך תדחוף זרג |
אתה רומנטי, אתה... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אתה רומנטי, אתה... |
ברור
איזה בחורה לא תרצה לצאת לדייט עם
ה-צינור |
|
|
| YuVaL |
| My Track Of The Month: Pryda - Aftermath |
|
|
| §chop¥ |
Event Of The Month: Q-BASE
אין ספק שזה האירוע של החודש האחרון. אני יודע שהליינאפ המצויין שהיה שם לא מזיז לאף אחד פה אבל מה שבאמת אחלה באירוע הזה ,זו ההשקעה והרעיון שמאוחרי זה.
מי שלא מכיר ה
Q-BASE
מתרחש בנמל תעופה ישן בגבול של הולנד וגרמניה (תארו לכם מה זה מסיבה בהאנגרים של שדה התעופה בן גורויון הישן) והנושא של המסיבה זה צבא, מאיין מלחמת עולם שלישית. מה שיפה באירוע זה שבכל האנגר בנמל תעופה מנגנים דייג'יים ממדינה אחת בלבד. כך שיש האנגר לדייג'יים מ:
הולנד,גרמניה,שוויץ,איטליה,צרפת ובלגיה.
ויש עוד המון דברים שעוד לא ראיתי באף אירוע אחר כמו צניחה חופשית ממטוס, עלייה להליקופטר ועוד משהו מגניב שאני לא יהרוס לכם, פשוט תראו בקליפ:
http://events.q-dance.nl/2005-09_10...r_q-base/after/ |
|
|
|
|