return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Swedish House Mafia
View this Thread in Original format
benni
de är ju mycket stora inom house världen just nu och förtänar en tråd tycker jag :D

discuss ;)
K-PAXian
...ochjag vet inte ens vilka de är... :o :nervous:
keddo
eric prydz, sebastian ingrosso, steve angello
?

ja dom gör väl softa grejer om man diggar house.
NooN
Glöm inte Axwell.
Kvicket
quote:
Originally posted by keddo
eric prydz, sebastian ingrosso, steve angello
?

ja dom gör väl softa grejer om man diggar house.


Skulle själv lägga till både Axwell och Dahlbäck till den samlingen, antagligen fler. Özze? :) Där snackar vi väl lite annorlunda stil iofs.
montana
officiella konstellationen är:
Eric Prydz, Steve Angello, Sebastian Ingrosso & Axwell

namnet "swedish house mafia" är namnet på deras kollektiv
Braxen
0wnage .. lr nått, lyssna in på mitt sweta-sett ikväll så får ni er en liten dos ;)
hustler
Sveriges största musikexport om ni frågar mig.


:D
jofawe
house is tah så att säga..

Braxn.. du känner ju lite folk =)
mr_fisken
sveriges bästa musikexport.
watch the sunrise på dansgolvet slår aldrig fel.

ArcticBeach
bah, Joni Ljungqvist är sveriges bästa musik export iår fan :D
Braxen
hehe lite sköna pics från en liten vippig skiva, joachim garrauds födelsedagsfest i paris, husmaffian va där, antoine clamaran, david guetta, bob sinclar mfl.

http://www.joachimgarraud.com/image...im_Garraud.html

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement