|
Swedish House Mafia
|
View this Thread in Original format
| benni |
de är ju mycket stora inom house världen just nu och förtänar en tråd tycker jag :D
discuss ;) |
|
|
| K-PAXian |
| ...ochjag vet inte ens vilka de är... :o :nervous: |
|
|
| keddo |
eric prydz, sebastian ingrosso, steve angello
?
ja dom gör väl softa grejer om man diggar house. |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by keddo
eric prydz, sebastian ingrosso, steve angello
?
ja dom gör väl softa grejer om man diggar house. |
Skulle själv lägga till både Axwell och Dahlbäck till den samlingen, antagligen fler. Özze? :) Där snackar vi väl lite annorlunda stil iofs. |
|
|
| montana |
officiella konstellationen är:
Eric Prydz, Steve Angello, Sebastian Ingrosso & Axwell
namnet "swedish house mafia" är namnet på deras kollektiv |
|
|
| Braxen |
| 0wnage .. lr nått, lyssna in på mitt sweta-sett ikväll så får ni er en liten dos ;) |
|
|
| hustler |
Sveriges största musikexport om ni frågar mig.
:D |
|
|
| jofawe |
house is tah så att säga..
Braxn.. du känner ju lite folk =) |
|
|
| mr_fisken |
sveriges bästa musikexport.
watch the sunrise på dansgolvet slår aldrig fel. |
|
|
| ArcticBeach |
| bah, Joni Ljungqvist är sveriges bästa musik export iår fan :D |
|
|
|
|