|
[07.10.2005] Finally Simulated - Y-Land Spijkernisse (Miika Kuisma, Helsloot e.a.)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Line-up:
Miika Kuisma
Misja Helsloot
Cor Fijneman
Montana
Odyssee
Locatie: Y-Land - Spijkernisse Website Y-Land
Entree: 10 euri
Tijd: 21:00 - 05:00
Overige info:
Agenda Partyflock |
|
|
| Jappio |
| Het is Spijkenisse, en in de grootste ghetto turken discotheek in Nederland. :nervous: |
|
|
| Loraine |
:haha: Zal best...maar de line-up is te wreed om dit partijtje te laten schieten !:D
Voor het weren van ongewenst volk in het algemeen heeft de organisatie vast wel wat bedacht mbt dit feest ;) ;)
Wil Miika Kippis Kuisma wel weer eens horen draaien...die Fin is gewoonweg goehoed ! :eyespop: |
|
|
| Asperge |
| Gaaf zo'n feestje zodicht bij mijn ouderlijk huis, helaas kan ik niet. Maar Y-land blijft natuurlijk wel een turkentent:nervous: |
|
|
| eieregooie |
| En... Hoe was het? :D |
|
|
| Three 'O Three |
| Ja, hoe was het? Ik weet uit betrouwbare bronnen dat er toch minstens 1 Spijkenisse-TA is geweest! :p |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ja, hoe was het? Ik weet uit betrouwbare bronnen dat er toch minstens 1 Spijkenisse-TA is geweest! :p |
Sterker nog er zijn er zelfs 2 geweest. Alhoewel ik zijn naam maar niet zal noemen anders schaamt hij zich natuurlijk;) .
Ik moet zeggen dat het best een goed feestje was. Vooral door de dj's die hebben toch allemaal goede sets neergezet. Vooral die Miika Kuisma verraste mij positief.
Het enige minpunt van de avond was dat er echt weinig mensen waren. Ik denk niet eens 100. Maar goed de mensen die er waren waren wel allemaal echte trance liefhebbers en dat is altijd goed voor de sfeer. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Ik moet zeggen dat het best een goed feestje was. Vooral door de dj's die hebben toch allemaal goede sets neergezet. Vooral die Miika Kuisma verraste mij positief.
Het enige minpunt van de avond was dat er echt weinig mensen waren. Ik denk niet eens 100. Maar goed de mensen die er waren waren wel allemaal echte trance liefhebbers en dat is altijd goed voor de sfeer. |
Volledige terugblik volgt later.
Persoonlijk vond ik zelfs dat Miika Kuisma verreweg de beste set draaide!! Van diepe progressieve tracks tot zwaar energieke meuk !
Als je van beuk slash hardtrance houd, was dit idd een goed feest. :whip:
Ik persoonlijk hou daar niet zo van om de hele nacht het gevoel te hebben dat ik op een bouwterrein sta.:nervous:
Montana verraste mij weer door een complete set juist helemaal naar de kloten te draaien :wtf: Ik denk dat zelfs mijn 2 jarige nichtje op haar Toys-R-Us speelgoed beter kan mixen! :eek: |
|
|
| Dj Lex |
| Wat een ballenzooi! Nooit meer trance aub! |
|
|
|
|