|
Merry christmass !! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sandman |
Fijne kerstdagen.... en happy new-year
Sandman
nog een paar leuke plaatjes (over kerst dan wel he)
 |
|
|
| New Wave |
| happy new year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DJ_Massive |
God jul og godt nytt år!!
oftewel merry x-mas and a happy new year! :D |
|
|
| Blik |
merry christmas allemaal en alvast een gelukkig nieuwjaar
morgen cadeaus uitpakken!!!! :D |
|
|
| TranceFool |
| Ook ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2002 toe, en ook hopen dat het weer een goed jaar voor de muziek wordt :) |
|
|
| aphex |
Scheetjes, en Scheet-innetjes en de rest(??),
hierbij wens ik jullie (enigssinds verlaat en gedwongen) een prettig kerstfeest waarbij iedereen zijn buikje rond mag eten, glazen nee emmers drank mag nuttigen en daarna alles vrolijk in de plee (of een bosje/tuin mag ook) eruitkwakt met alle bijbijhorende schreeuwen, brokken. slierten en zure na-smaken.
Wat gegarandeerd zorgt voor een misselijke 2e kerst dag, en 5 dagen rust tot de volgende party.
Mocht je na het lezen van mijn post enigssinds vertwijfelt raken dan kan ik je zeggen, trek het je niet aan en voel je bevoorrecht want in afrika mogen ze het lekker niet.
Anyways een hand naar de guys en een zoen voor de tjiks, (een voorbind lul voor glanis) een vrolijk kerst feest en hopelijk mogen wij ons binnekort in dansend en schreeuwend verband samen treffen onder genot van een basje en een pilletje.
Mede TA-ers, gegroet |
|
|
| New Wave |
| Komop jongens, we lappen effe wat cash bij elkaar en dan kopen we een enkele reis Afrika voor deze grote nicht.:p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Komop jongens, we lappen effe wat cash bij elkaar en dan kopen we een enkele reis Afrika voor deze grote nicht.:p |
hahaha LOL :D |
|
|
| Little Theseus |
Ik heb van Optimus ff geleerd hoe je in t Chinees een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar moet wensen:
Tieuw Lee Loomoo
en
Ni Hao!
:D
Fijne dagen allemaal! |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by New Wave
Komop jongens, we lappen effe wat cash bij elkaar en dan kopen we een enkele reis Afrika voor deze grote nicht.:p |
Jouw gebrek aan intelligentie en inlevings vermogen hoeft niet ten koste te gaan van anderen, misschien dat het ooit nog es bij je doordringt in die botte kop van je... |
|
|
| New Wave |
whahahaha,
Wat hier ter sprake is gekomen wil ik beduiden als zinnige woorden die menig acties tot stand kunnen laten komen,
Het betreft hier niet een terugwerkend woord die gebaseerd is op de manier waarop DJ Lex zijn gesprekenen voert.
Aangezien mijn intelligentie hier geen boodschap aan heeft zal ik mij niet aangevallen voelen over enige kwetsend-lijkende woorden van derden. |
|
|
|
|