return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ps2 problem
View this Thread in Original format
Segev
חברה שלי קנתה דיסקים של פPS2
בארה"ב והם לא פועלים שאני מכניס את הדיסק רשום
please insernt ps or ps2 format disc
עכשיו מישהו זרק איזה משהו על
PAL NTCS
מישהו יודע מה הבעיה של זה?
DjChook
Pal 50hz - שיטת שידור אירופאית / ישראל
Pal 60hz / NTSC - שיטת שידור אמריקאית

אם היא הביאה מארה"ב זה מן הסתם
NTSC
אם אין לך צ'יפ קורא צרובים
כלומר קנית את הפלייסטיישן שלך חוקי בישראל / אירופה
ולא עשית בו שידרוגים
הוא ידע לקרוא רק משחקי
PAL
מקוריים
Segev
סבבה הבנתי אז מה שאני צריך זה ללכת להתקין ציפ שקורא צרובים?
DjChook
כן
Segev
סבבה ואיפה יש כאלה חנוית באזור?
ומה המחיר של זה בערך?
DjChook
תגדיר אזור
500
Segev
חח צודק...
אזור כפר סבא רעננה...
DjNumShum
יש בתל אביב כמה מקומות אני יודע..
תעשה חיפוש בגוגל פלייסטיישן 2 ותמצא כבר
DjChook
תשמע אני באמת לא יודע בשרון,
אבל במרכז יש מספיק חנויות

בגדול, חנויות עצמאיות של
DVD
אז רובן מוכרות גם
PS2
ויש להן לרוב איזה חנון שעושה את זה


תברר אם החנות הקרובה למקום מגוריך

יש גם הרבה מקומות שהם יעני
ONLINE
אבל אני לא הייתי מסתמך עליהם
Segev
סבבה תודה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement