|
Ibiza - I Just Can't Get Enough, The September 2005 Journey
|
View this Thread in Original format
| fusi |
.כן כן עוד ט'רד על איביזה נפתח לו, והפעם זה כזה העוסק במסע שלי לשם בספטמבר 2005, או ליתר דיוק בין ה-25 לספטמבר עד ל-5 באוקטובר 2005
:אז הבטחתי תמונות (והפעם מכל הימים וללא "נפילת חשמל" באמצע כמו בפעם שעברה) וקיימתי כמו גדול, ולהלן ההוכחות
IBIZA SEPTEMBER 2005 GALLERIES
...ושוב - אני את חותמי השארתי באי, לפחות עד לשנה הבאה שכמובן אשוב לשם

HOME IS WHERE THE ING HEART IS !!!
!אגב, סרטונים (שווים מאוד) יעלו בקרוב. יש למה לחכות, בייחוד בהתחשב בעובדה שהכנסתי את המצלמה וצילמתי בכל המועדונים שהייתי בהם |
|
|
| omergunr |
לפני החישובים שלי ב 2010 אני שם
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| fusi |
:וכמובטח, הנה קישור להורדה לקובץ של 400 מגה המכיל מעל שעה של סרטונים שצילמתי במועדוני האי בתקופת מסיבות הסגירה של ספטמבר-אוקטובר 2005
MY IBIZA 2005 CLOSING PARTIES VIDEOS
תהנו |
|
|
| Segev |
| הקישור לקובץ הגדול של הסרטים כבר לא עובד... |
|
|
| fusi |
| ידוע. הוא יחזור לעבוד בעוד מס' ימים |
|
|
| Segev |
| סבבה אני מחכה לזה :] |
|
|
| fusi |
| !הקישור להורדת הסרטונים חזר לעבוד. תהנו |
|
|
| TTman |
מדהים
איזה חלום, זה בלתי יאומן
בע"ה אחרי הצבא..
אגב, כמה עולה נסיעה כזו? |
|
|
| DJ__BoN |
דייייייי גם אני רוצה!!!!!!
חרא להיות בצבאאאאאאאאא
אולי עד שנה הבאה יהיו לי מספיק ימי חופש וכסף לטוס לשם...... |
|
|
|
|