return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Ibiza - I Just Can't Get Enough, The September 2005 Journey
View this Thread in Original format
fusi
.כן כן עוד ט'רד על איביזה נפתח לו, והפעם זה כזה העוסק במסע שלי לשם בספטמבר 2005, או ליתר דיוק בין ה-25 לספטמבר עד ל-5 באוקטובר 2005

:אז הבטחתי תמונות (והפעם מכל הימים וללא "נפילת חשמל" באמצע כמו בפעם שעברה) וקיימתי כמו גדול, ולהלן ההוכחות

IBIZA SEPTEMBER 2005 GALLERIES

...ושוב - אני את חותמי השארתי באי, לפחות עד לשנה הבאה שכמובן אשוב לשם




HOME IS WHERE THE ING HEART IS !!!


!אגב, סרטונים (שווים מאוד) יעלו בקרוב. יש למה לחכות, בייחוד בהתחשב בעובדה שהכנסתי את המצלמה וצילמתי בכל המועדונים שהייתי בהם
omergunr
לפני החישובים שלי ב 2010 אני שם
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Sm0keMachine
מדהים :eek:
OREN
מחכים לריוויו
fusi
:וכמובטח, הנה קישור להורדה לקובץ של 400 מגה המכיל מעל שעה של סרטונים שצילמתי במועדוני האי בתקופת מסיבות הסגירה של ספטמבר-אוקטובר 2005

MY IBIZA 2005 CLOSING PARTIES VIDEOS


תהנו
fusi
:תראו מה אני הרווחתי ואתם הפסדתם במסיבת סגירה של ספייס

Space Closing Party 2005 (02.10.2005) Video


SPACE IS THE PLACE!
Segev
הקישור לקובץ הגדול של הסרטים כבר לא עובד...
fusi
ידוע. הוא יחזור לעבוד בעוד מס' ימים
Segev
סבבה אני מחכה לזה :]
fusi
!הקישור להורדת הסרטונים חזר לעבוד. תהנו

TTman
מדהים

איזה חלום, זה בלתי יאומן

בע"ה אחרי הצבא..
אגב, כמה עולה נסיעה כזו?
DJ__BoN
דייייייי גם אני רוצה!!!!!!
חרא להיות בצבאאאאאאאאא
אולי עד שנה הבאה יהיו לי מספיק ימי חופש וכסף לטוס לשם......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement