|
--->
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
תגיד לי נראה לך יש לי חור בראש?!
אז למה אתה חופר לי?!
תלך תשחק קצת DIGGER
כמה אפשר לחפור
אה,לא מצחיק אגב. |
|
|
| YuVaL |
you're such a TiT lol
n00b :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Glenn-Holmes |
מוש לקחת את זה מאוד קשה...
זה סתם ניסוי לראות כמה זמן לוקח למוד ממוצע לסגור טרד:rolleyes: |
|
|
| Sm0keMachine |
צריך להתחשב במצבו הרפואי של המוד לכן אני אומר מחר הוא רק יסגור את זה
יש הימורים משהו ????
אההההההההה וכמעט שכחתי...
:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
אני לא ממוצע
וקמתי שוב חולה ולא ממש מסוגל לתפקד
ויש לי עצירות שמשפיעה באופן ישיר על הכאבים בבולבול שלי כי אני מרגיש התכווצויות ולחץ עז להשתין
אז המצב רוח לא משהו עכשיו
ועדין
לך זדין |
|
|
|
|