return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
--->
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
:rolleyes:
m0sh
תגיד לי נראה לך יש לי חור בראש?!
אז למה אתה חופר לי?!

תלך תשחק קצת DIGGER


כמה אפשר לחפור















אה,לא מצחיק אגב.
YuVaL
you're such a TiT lol































n00b :rolleyes: :rolleyes:
Glenn-Holmes
מוש לקחת את זה מאוד קשה...

זה סתם ניסוי לראות כמה זמן לוקח למוד ממוצע לסגור טרד:rolleyes:
Sm0keMachine
צריך להתחשב במצבו הרפואי של המוד לכן אני אומר מחר הוא רק יסגור את זה

יש הימורים משהו ????





אההההההההה וכמעט שכחתי...


:rolleyes:
coby
עשר שקל על יום שני
DjChook
אני לא ממוצע
וקמתי שוב חולה ולא ממש מסוגל לתפקד
ויש לי עצירות שמשפיעה באופן ישיר על הכאבים בבולבול שלי כי אני מרגיש התכווצויות ולחץ עז להשתין

אז המצב רוח לא משהו עכשיו

ועדין

לך זדין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement