|
Happy Birthday Miss Proximus!
|
View this Thread in Original format
| tatgirl |
Ok, over in Holland its not her birthday anymore but it still is over here in our time zone.
Sorry I'm a little late, Josta. You're the *bestest* TA in Holland!
Happy 24th!
xoxo-
Nathalie |
|
|
| jp |
| Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is zij :toothless |
|
|
| DJ_Siesta |
| kickban? :tongue3 |
|
|
| kolkiewolkie |
Puik geheugen hoor :eyes: .
Ook congrats trouwens. |
|
|
| magrec |
| josta, van harte :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| Gefeliciflaptaart Josta! |
|
|
| jp |
| De vraag is alleen wanneer ze dit leest. Waarschijnlijk pas na kerst of zo :p |
|
|
|
|